عرضه انواع چرم مصنوعی حصیری

چرم مصنوعی یکی از محصولاتی است که با استفاده از مواد پلیمری و با طرح و رنگی شبیه به چرم های طبیعی تولید می گردد و دارای تنوع بسیار زیادی می باشد که موجب جلب رضایت مصرف کننده ها می گردد.

شرکت های عرضه کننده انواع چرم مصنوعی حصیری، نمونه های مختلف این محصولات را به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ واسطه ای در بازار های مصرف سطح کشور عرضه کرده و به دست تمام مصرف کننده ها می رسانند.

عرضه انواع چرم مصنوعی حصیری

ویژگی انواع چرم مصنوعی حصیری

ویژگی انواع چرم مصنوعی حصیری چرم های مصنوعی حصیری که با طرح هایی شبیه به بافت های حصیر تولید می شوند، با به کار گیری مواد اولیه بسیار مرغوب و با دوام و در رنگ های متنوعی ساخته شده اند، که نظر هر بیننده ای را به خودشان جلب خواهند کرد و به سرعت مورد پسند همه قرار می گیرند.

  • این محصولات به دلیل ویژگی هایی از قبیل استحکام خیلی زیاد بدنه، عدم نفوذ پذیری در مقابل نم و رطوبت، انعطاف پذیری خیلی زیاد و مقاومت در برابر کشش و ضربه، که موجب بالا رفتن طول عمر آن ها می گردد، به طور گسترده ای در صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
  • از دیگر ویژگی هایی که چرم مصنوعی حصیری دارد، می توان به تراکم سطحی بالا، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، پایداری در برابر تابش نور خورشید و عدم تغییر رنگ یا پوسته شدن رویه آن نیز اشاره نمود، که بر محاسن این محصول اضافه خواهند کرد.

از جمله محصولاتی که با استفاده از چرم مصنوعی حصیری تولید می شود، شامل روکش مبلمان و صندلی ها، انواع کیف های زنانه و مردانه و قاب موبایل می باشند، که محصولاتی بسیار جذاب و لوکس هستند و بازار خرید و فروش پر رونقی در کشور ما دارند.

چگونه چرم را باید بشوییم؟

چگونه چرم را باید بشوییم؟ یکی از مزیت های چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی، امکان شستشو و تمیز کردن خیلی راحت و سریع تر آن می باشد، که موجب جلب رضایت مصرف کننده ها می شود.

  • این محصول را می توان به راحتی در خانه با دست یا ماشین های لباسشویی شست، البته باید قبل از انجام دادن این کار به جنس رویه و آستر چرم دقت کنید، چرا که ممکن است قابل انداختن در ماشین نباشند.
  • اما شما می توانید با مقداری آب ولرم، صابون یا مواد شوینده لطیف و روغن نارگیل، به سادگی سطح چرم مصنوعی را از هر لکه ای تمیز کنید و برای این کار می توانید از یک پارچه استفاده کرده، آن را با آب خیس کنید و به مواد شوینده آغشته نمایید و بر روی سطح چرم بکشید.
  • بعد از اتمام کار خود باید چرم را در مجاورت هوای آزاد یا حرارت بخاری و شوفاژ قرار دهید تا کاملا خشک گردد، دقت کنید که قسمت داخلی چرم و لایه آستر آن هم به خوبی خشک شود.
  • در نهایت باید سطح چرم را با مقداری روغن نارگیل به خوبی چرب کنید، تا خشکی آن برطرف شده و مجددا نرمی و لطافت خود را بازیابد و دچار ترک و پارگی نگردد.

توزیع کنندگان چرم مصنوعی حصیری

توزیع کنندگان چرم مصنوعی حصیری فروشندگان و توزیع کنندگان چرم های مصنوعی حصیری، رنگ های مختلف این محصولات از جمله چرم مصنوعی تیره و چرم مصنوعی روشن را در حجم وسیعی از کارخانه های تولید کننده خریداری می کنند و سپس در حجم کلی یا جزئی به دست مصرف کننده ها می رسانند.

این مراکز برای عرضه و فروش محصولات خود در سطح کشور، از راه های مختلفی بهره می گیرند، که شامل به کار گیری درگاه های آنلاین خرید و فروش این محصولات در بستر فضای مجازی می باشد و تا حد زیادی از زحمات و هزینه های خرید می کاهد.

در این راستا، ما هم در همین مجموعه شرایط ثبت کردن سفارش و خرید انواع چرم حصیری مصنوعی از راه دور و به صورت غیر مستقیم را برای شما همراهان گرامی فراهم کرده ایم و آماده دریافت سفارش های شما می باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما