عرضه چرم مصنوعی طرح کروکودیلی

چرم در انواع نمونه های متنوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد و نوع مصنوعی آن با توجه به کاربرد فراوان از فروش بالایی برخوردار می باشد و دارای متقاضیان زیادی است. این روزها عرضه چرم مصنوعی کروکودیلی به شیوه های گوناگون در سطح کشور انجام می شود که به علت کیفیت بالا و طرح زیبای آن استقبال خوبی از خرید این چرم صورت می گیرد و بسیاری از افراد چرم مصنوعی را به شکل کلی تهیه می کنند.

عرضه چرم مصنوعی طرح کروکودیلی

کاربرد چرم مصنوعی کروکودیلی

کاربرد چرم مصنوعی کروکودیلی چرم مصنوعی کروکودیلی دارای چه کاربردی می باشد؟ با استفاده از این چرم انواع پوشاک گرم، جاکارتی، جاسوییچی، انواع کیف و کفش، جا مدادی و … تولید می‌شود.

این چرم با استفاده از مواد مختلفی مانند پی وی سی، پلیمر و یا پلی پورتان ساخته می شود که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد و در انواع رنگبندی زیبا و شیک مثل قرمز، قهوه ‌ای، سورمه ای، زرد، مشکی، عسلی و … وجود دارد که هر کدام دارای زیبایی خاصی است. این چرم علاوه بر شیک و زیبا بودن از استحکام و مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

چرم مصنوعی در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد همچنین قیمت ارزان تری نسبت به چرم طبیعی دارد و امروزه بسیاری از تولید کنندگان انواع کیف و کفش، پوشاک، رو مبلی و .. از خریداران عمده این نوع چرم می‌ باشند ‌و بوسیله چرم طرح کروکودیلی انواع محصولات چرمی زیبا و شکیل را با بهره ‌گیری از دستگاه های مدرن و پیشرفته طراحی و تولید می کنند.

قیمت روز چرم مصنوعی کروکودیلی

قیمت روز چرم مصنوعی کروکودیلی قیمت روز چرم مصنوعی کروکودیلی به پارامترهای مختلفی وابسته است و مواردی مانند کیفیت و روش تولید آن، برند و شرکت تولید کننده، طرح و رنگ، ابعاد و اندازه، ضخامت محصول، روش عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های تولید و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. قیمت چرم مصنوعی کروکودیلی در خرید و فروش های مستقیم و بدون واسطه مناسب و ارزان تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می‌دهند.

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع چرم مصنوعی مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هر روز بروز رسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول مورد نظر را از همین شرکت خریداری نمایید و با ارسال محصول به آدرس خریدار صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صورت می گیرد. امروزه بازار فروش و عرضه چرم کروکودیلی بسیار پررونق‌ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل خارج از کشور است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما