عرضه کنندگان چرم لباسی طبیعی اصل

عرضه کنندگان چرم لباسی طبیعی اصل برای ایجاد رضایت بیشتر در بین متقاضیان از روش های عرضه مستقیم و اینترنتی استفاده می نمایند تا از ایجاد قیمت‌ های کاذب در این زمینه جلوگیری کرده و بهترین محصول را با قیمت های پایین تر در اختیار متقاضیان قرار دهند. فعالیت این عرضه کنندگان به صورت اینترنتی همچنین باعث صادرات این محصولات به دیگر کشور ها می شود.

عرضه کنندگان چرم لباسی طبیعی اصل

مشخصات انواع چرم لباسی

مشخصات انواع چرم لباسی

چرم لباسی طبیعی محصول تولید شده از پوست گوسفندی، گاوی، بزی و شترمرغ است که تفاوت بسیار زیادی با انواع چرم های مصنوعی دارد. چرم طبیعی لباسی بر اساس نوع مواد اولیه ای که در تولید آنها به کار گرفته می‌ شود معمولاً در نمونه‌ های مختلفی معرفی می گردد. به عنوان مثال در بازار انواع چرم گاوی اصل، چرم بزی اصل، چرم شترمرغ اصل و غیره معرفی می شوند که هر کدام از مشخصات و ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند.

در زمینه معرفی مشخصات انواع چرم لباسی با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصولات از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • این نوع چرم ها انعطاف پذیری و تنفس پذیری بالایی دارند و در زمینه تولید لباس های مختلف قابلیت استفاده دارند.
  • چرم طبیعی لباسی مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و دیگر مواد را به خود اختصاص می‌ دهند و هرگز بوسیده نمی‌ شوند.
  • چرم طبیعی از رنگ و طرح های طبیعی برخوردار هستند و زیبایی منحصر به فردی به خود اختصاص می‌ دهند و این محصولات در راستای طبیعی بودن برای تهیه انواع لباس ها گزینه بسیار خوبی هستند زیرا به هیچ عنوان حساسیت پوستی در بین مصرف کنندگان ایجاد نمی کنند.

چگونگی نگهداری از انواع چرم

چگونگی نگهداری از انواع چرم

همان طور که اشاره کردیم قیمت فروش انواع چرم لباسی طبیعی بسیار بالا است و لازم است افراد در زمینه نگهداری این نوع محصولات به یکسری نکات و راهنمایی ها توجه داشته باشند تا بتوانند از آنها با عمر مفید و طولانی استفاده نمایند. در زمینه معرفی روش هایی برای چگونگی نگهداری از انواع چرم طبیعی به موارد زیر اشاره می نماییم:

  • از تابش مستقیم آفتاب به مدت طولانی بر روی محصولات چرمی کاملا خودداری شود.
  • شستشوی محصولات چرمی در ماشین‌ های لباسشویی اصلا توصیه نمی شود و بهتر است این لباس ها به صورت دستی شسته شوند.
  • چرم و رطوبت: چرم اگر به صورت ضد آب ساخته شده باشد، خواص طبیعی آن از دست می رود. از این رو محصولات چرمی تنها کمی در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و کاملا ضد آب نیستند. پس باید قبل از استفاده از آنها در زیر باران از اسپری های ضد آب چرمی استفاده شود.
  • خشک کردن چرم نکته مهم دیگر در نگهداری از چرم های طبیعی است که در صورت خیس شدن کالا های چرمی بلافاصله آب و رطوبت را با پارچه نخی نرم خشک شده و اجازه داده شود در هوای آزاد دور از نور خورشید و حرارت کاملا خشک شوند. به این ترتیب به حالت اولیه خود بر می‌گردند و از کپک زدن در امان می‌ مانند.

راهنمای خرید چرم لباسی طبیعی

راهنمای خرید چرم لباسی طبیعی

در حال حاضر برند های بسیار زیادی در زمینه تولید انواع چرم طبیعی صادراتی در حال فعالیت هستند که متقاضیان برای خرید این نوع کالا ها باید حتماً به یکسری راهنمایی ها توجه نمایند تا بتوانند بهترین محصولات را از نمونه‌ های مصنوعی تشخیص داده و بهترین محصول را خریداری نمایند.

از مهمترین راهنمایی ها برای خرید چرم لباسی طبیعی توجه به نوع چرم و فرایند های دباغی این محصولات است که مشتریان می‌ توانند با دانستن این دو پارامتر از روی رنگ، بوی و شکل ظاهری انواع چرم ها به تشخیص بهترین آنها بپردازند.

چرم های طبیعی معمولاً از رنگ و بوی کاملاً طبیعی برخوردار هستند و براقیت خاصی به خود اختصاص می‌ دهند. این نوع چرم ها در حالت ظاهری کاملاً صاف و یکنواخت نیستند و بر روی آنها پستی و بلندی های دیده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما