فروشنده چرم طبیعی عمده درجه یک

چرم طبیعیکی از فراوری های پوست انواع حیوانات چون گاو و بز است ، که با طی مراحلی گوناگون یا به اصطلاح دباغی، به شکل چرم طبیعی در می آید، که از آن در تولید انواع لباس و کیف وکفش استفاده می شود،امروزه ملزوماتی که از چرم طبیعی به دست می آید به دلیل زیبایی و دوام بالا از طرفداران زیادی برخوردار است ، از این رو تولید کنندگان و فروشندگان برای تامین این نیاز، به تولید وفروش چرم طبیعی عمده درجه یک و با کیفیت می پردازند.

فروشنده چرم طبیعی عمده درجه یک

چرم طبیعی چه خصوصیاتی دارد؟

چرم طبیعی چه خصوصیاتی دارد؟ همان طور که می دانید چرم های طبیعی دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند که آن را ازدیگر گزینه ها برای دوخت انواع لباس و کیف وکفش متمایز می کند، ازطرفی دیگر چرم طبیعی دارای ویژگی هایی است که با شناخت آنها می توان به آسانی آن ها را از چرم های مصنوعی تشخیص داد، که در ادامه به برخی از این ویژگی ها می پردازیم:

  • چرم طبیعی بسیار مقاوم و یا به طور کلی از دوام بالایی برخوردار است ،جنس چرم اصل در واقع از پروتئین فیبر مانند می باشد که ساختاری بسیار متراکم دارد ،این ویژگی آن باعث شده چرم از دوام بالایی برخوردار باشد و با ضربات محکم و استفاده طولانی از هم متلاشی نشود.
  • انواع چرم طبیعی یک ضد رطوبت واقعی هستند، همان طور که می دانیم در دباغی چرم اصل گاوی بعد از طی مراحل مختلف ،آن را واکس اندود میکنند که باعث ضد آب بودن آن میشود، که این ویژگی یکی از خصوصیات بارز چرم های اصل است، که در لباس های پاییزی و زمستانی به آن اهمیت ویژه ای در دوخت لباس می دهند.
  • چرم طبیعی بسیار منعطف بوده و خشکی در آن وجود ندارد ، از این رو باعث استفاده آسان در دوخت و پوشیدن آن است .چرا که منعطف بودن، چرم ، همواره برای شناساندن آن برای اصل بودن، همواره مورد بررسی قرار می گیرد.
  • این نوع چرم ها در مقابل حرارت کم و نور مستقیم آفتاب دوام بالایی دارند، از این در مقابل نور فرم خود را از دست نداده و تغییر رنگ و پوسیدگی در آن اتفاق نمی افتد.

خرید چرم طبیعی عمده رنگی

خرید چرم طبیعی عمده رنگی این مرکز یکی از مراکز سفارش چرم عمده طبیعی می باشد ، که همواره در تلاش است با تولید و توزیع بهترین وباکیفیت ترین چرم اصل و قیمت مقرون مصرفه همواره رضایت مشتری را جلب نماید. ، اما باید درنظر داشت این مجموعه هیچوقت کیفیت تولیدات خود را از هر نظر با مقوله ای دیگر برابر نمی داند و این یک دلگرمی و اعتماد و اطمینان برای خریدار خواهد بود.

این مرکز با پخش چرم طبیعی رنگی در سراسر کشور به صورت مستقیم با حذف دلالان بازار و واسطه ها سعی در صرفه جویی در هزینه وزمان خریداران محترم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما