فروشنده چرم مصنوعی در انواع مختلف

چرم یکی از مهم ترین اختراعات انسان بوده از قدیمی ترین ابزاری است که از گذشته تا به حال از آن به عنوان پوششی برای افراد استفاده شده است اما امروزه علاوه بر پوشش چرم در صنعت های مختلف کاربرد های فوق العاده ای دارد.

کسانی که اطلاعات زیادی از چرم و مزایای منحصر به فرد آن ندارند می توانند از فروشنده چرم مصنوعی کمک بگیرند و راهنمایی های لازم را کسب کنند تا خریدی با بهترین کیفیت انجام دهند.

فروشنده چرم مصنوعی در انواع مختلف

در مورد چرم مصنوعی چه می دانید؟

در مورد چرم مصنوعی چه می دانید؟چرم مصنوعی تشکیل شده از مواد مصنوعی می باشد و امروزه به دلیل گران قیمت بودن چرم طبیعی جایگزین مناسبی برای آن می باشد. بازار چرم مصنوعی امروزه به دلیل قیمت ارزانی که دارد بسیار داغ است و در بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا کاربرد های گوناگونی دارد.

از چرم مصنوعی در ساخت و تولید انواع کیف و کفش استفاده می شود. چرم مصنوعی امروزه در صنعت پوشاک نیز کاربرد فراوانی دارد و انواع لباس مردانه و زنانه مانند کاپشن و پالتو نیز از آن ساخته می شود.

انواع کفش ورزشی و مجلسی نیز برای افراد توسط چرم مصنوعی تولید شده و به دست مشتریان می رسد.

چرم مصنوعی در صنعت کیف سازی جایگاه بالایی دارد زیرا تمامی کیف های مجلسی٬ اداری و حتی ورزشی از چرم مصنوعی ساخته می شوند.

از کاربرد های مهم چرم مصنوعی استفاده از آن در تولید وسایل است که پر مصرف می باشند و این وسایل عبارتند از روکش کتاب٬ دفتر و سر رسید.

تفاوت چرم مصنوعی و طبیعی در چیست؟

تفاوت چرم مصنوعی و طبیعی در چیست؟با توجه به این که امروزه مردم به دنبال خریدی ارزان هستند و چرم مصنوعی هم قیمت پایینی نسبت به چرم طبیعی دارد بر محبوبیت آن افزوده است. تولید کنندگان چرم در تلاش اند تا چرمی مصنوعی مشابه چرم طبیعی با همان کیفیت و دوام بسیار بالا تولید کرده و به مشتریان خود عرضه کنند.

چرم مصنوعی رنگ و بافت و ظاهر مناسبی دارد و مهم ترین تفاوت آن با چرم طبیعی این است که دوخت و برش آن خیلی راحت می باشد.

چرم مصنوعی در صورت لکه شدن به راحتی با کمی آب گرم و پارچه تمیز می شود. شاید برخی فکر کنند که خیسی آب به درون چرم نفوذ می کند اما در واقع اینطور نیست زیرا چرم مصنوعی رطوبت را در خود نگه نمی دارد و همین ویژگی خاص آن باعث شده که طی گذشت زمان های طولانی دچار پوست پوست شدن و یا حتی ترک خوردن نشود.

چرم مصنوعی به دلیل ظاهر یکنواخت و یک دستی که دارد دوام بالایی داشته و در مقابل خراش نیز خیلی تحمل دارد.

چرم مصنوعی ساختار و الگویی منظم نسبت به چرم طبیعی دارد و پشت آن نیز از پارچه پوشیده شده است.

چرم مصنوعی پس از برش خوردن لبه هایی صاف و منظم دارد در حالی که چرم طبیعی این گونه نیست زیرا دارای لایه ای متراکم و بدون فیبر می باشد.

چرم مصنوعی به دلیل این که توسط مواد شیمیایی ساخته شده است در گرما زود آتش می گیرد و می سوزد و همچنین بوی پلاستیک سوخته از خود تولید می کند.

البته قابل ذکر است که چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی دارای عیب هایی نیز می باشد. به عنوان مثال پس از گذشت چند سال ظاهر و جلوه ی زیبای خود را از دست می دهد و غیر طبیعی جلوه می کند. همچنین نسبت به چرم طبیعی اصلا قابل مقایسه نمی باشد زیرا در برابر پارگی و ایجاد سوراخ مقاومت بسیار پایینی دارد. 

چرم مصنوعی با دوام می باشد اما پوشش دهی مناسبی ندارد و به دلیل این که راه های تنفسی پوست را می بندد کسانی که دچار حساسیت های پوستی هستند بهتر است از لباس ها و یا کفش هایی که ساخته شده با چرم مصنوعی می باشد استفاده نکنند زیرا برای آن دسته از افراد عارضه ی پوستی ایجاد می کند و نکته ی قابل ذکر این است که به دلیل ساخته شدن چرم مصنوعی با دستگاه های پیشرفته و همچنین مواد شیمیایی بوی بدی دارد.

انواع مختلف چرم مصنوعی در بازار

انواع مختلف چرم مصنوعی در بازار انواع چرم مصنوعی عبارت است از:

  • چرم پلی اورتان

از این نوع چرم در ساخت محصولاتی که تماس مستقیمی با پوست دارند استفاده می شود‌. این محصولات شامل پوشاک و لوازم منزل می باشد.

  • چرم وینیل

از این نوع چرم در ساخت محصولاتی مانند جلد کتاب٬ دفتر و سر رسید استفاده می شود.

  • چرم مصنوعی منفذ دار

این چرم بسیار معروف بوده و از آن برای ساخت و تولید زین سوار کاری استفاده می شود.

  • چرم مصنوعی اکلیلی

این چرم بسیار پر استفاده بوده و سطحی براق با مقاومت بسیار زیاد را دارا می باشد‌. این چرم در رنگ های آبی٬ قرمز و طلایی و همچنین نقره ای وجود دارد.

  • چرم مصنوعی طرح دار

این چرم در طرح های متنوعی همچون پوست پلنگ٬ پوست مار و کروکدیل و همچنین طرح سنگ ساخته و روانه ی بازار می شود. قیمت این نوع چرم هم ارزان است.

  • چرم مصنوعی اشبالت

این نوع از چرم ترکیبی می باشد و هم از چرم طبیعی و هم از چرم مصنوعی ساخته شده است و دو رو نیز قابل استفاده می باشد. چرم اشبالت دوام و مقاومت بالایی دارد.

چرم مصنوعی برند های مختلفی نیز دارد که به چند مورد از آن ها در زیر اشاره کردیم:

  • چرم کلارینو در ساخت و تولید لوازم خانه٬ دستکش٬ روکش ماشین و لباس ورزشی نیز قابل استفاده است.
  • چرم فابریکوید در لباس های پنبه ای استفاده می شود‌.
  • چرم کایدکس که قابل استفاده در تولید و ساخت انواع کیف و کفش می باشد و در صنعت پوشاک نیز کاربرد های خاص خود را دارد‌.

فروشنده بزرگ چرم مصنوعی باکیفیت

فروشنده بزرگ چرم مصنوعی باکیفیتچرم مصنوعی باکیفیت توسط دستگاه های فوق پیشرفته و طی عملیات های گوناگون ساخته و روانه ی بازار می شود. برای تولید چرم مصنوعی مراحل مختلفی وجود دارد که یکی از این مراحل قرار دادن لایه ای اسفنجی بر روی لایه ای پارچه ای است که جنس لایه ی اسفنجی نیز از پلی اورتان می باشد. محصولی که طی این مراحل طولانی به دست می آید از نظر ظاهر تفاوت آنچنانی با چرم طبیعی ندارد و همچنین دارای قیمت پایینی نیز می باشد.

خرید چرم مصنوعی از طریق فروشگاه ها و مراکز معتبر آن همچنین سایت اینترنتی امکان پذیر بوده و مشتری می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهد. یکی از مزیت های خرید آنلاین صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما