فروشنده چرم گاوی عسلی

چرم گاوی عسلی از جمله چرم های پرتراکم و با دوامی می باشد که در تولید کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به رنگ زیبا و جذابی که دارد بسیاری از صنایع تولیدی برای تولید انواع کالاهای خود به استفاده از آنها خواهند پرداخت. بنابراین با توجه به تقاضای بالا جهت خرید این چرم ها فروشنده چرم گاوی عسلی به صورت های مختلفی به توزیع این چرم ها در بازار می پردازند تا دسترسی مشتریان به این چرم به آسانی صورت گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروشنده چرم گاوی عسلی

مشخصات فنی چرم طبیعی

مشخصات فنی چرم طبیعی آیا می دانید چرم طبیعی از چه خصوصیاتی برخوردار است؟ روش تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی به چه صورتی می باشد؟

چرم در حقیقت ماده ای بسیار بادوام و منعطفی می باشد که از دباغی پوست حیوانات بدست می آید و با توجه به داشتن خاصیت تنفس پذیری زیادی که دارد به همین دلیل بسیار مورد توجه صنایع پوشاک قرار گرفته است و در تولید انواع لباس ها به کار گرفته می شود.

بنابراین می توان گفت چرم طبیعی از مشخصات بسیار زیادی برخوردار است که به راحتی می توان آن را از نوع مصنوعی تشخیص دارد.

مثلا چرم طبیعی دارای سطح ناصافی می باشد و دارای فرورفتگی ها و برآمدگی های مختلفی بر سطح خود می باشد که این مسئله یکی از ویژگی های بارز این نوع چرم است.

همچنین چرم طبیعی را زمانی که لمس می کنید احساس گرمی و نرمی زیادی را به فرد منتقل می نماید و با فشار دادن این نوع چرم سطح آن چروکیده می شود ولی فورا به حالت خود باز می گردد.

چرم های طبیعی دارای بوی خاصی هستند که بسیار خوشایند است و بوی شیرینی می باشد که آنها را خاص تر کرده است.

چرم های طبیعی رطوبت پذیر می باشد مثلا چند قطره آب را بر روی آنها بریزید خواهید دید به سرعت آب به سطح این چرم ها نفوذ خواهد کرد و اثری از آن بر روی سطح این چرم ها وجود ندارد.

پشت چرم های طبیعی دارای حالت پرزگونه می باشد که به یکی از ویژگی های مهم جهت تشخیص میزان اصالت این چپرم ها تبدیل گردیده است.

قیمت چرم گاوی عسلی

قیمت چرم گاوی عسلی چرم گاوی عسلی یکی از بهترین و با کیفیت ترین چرم های می باشد که دارای سطح صاف و بدن گرین می باشد و با توجه به دوام بالایی که دارد در صنایع مختلفی همچون تولید کیف، کفش، انواع پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا این چرم ها با توجه به کاربرد بسیار زیادی که دارند به شیوه های مختلفی توسط برندهای سازنده آنها در بازار توزیع می گردند که از جمله روش های فروش آن می توان به خرید مستقیم چرم گاوی و خرید غیر مستقیم آن اشاره کرد.

می توان گفت قیمت چرم گاوی عسلی با توجه به موارد مختلفی تعیین می گردد که از جمله این موارد می توان به نوع برند تولیدی آن، نوسانات بازار ارز، نوع خرید و فروش آن و … اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما