فروش آسان چرم اکلیلی جدید

چرم مصنوعی از پلاستیک ساخته شده و معمولاً در لباس و پارچه مورد استفاده قرار می گیرد و با نام های زیادی از جمله چرم پلاستیکی، چرم صنعتی، چرم غیر طبیعی، چرم اگزما، چرم پلی اورتان و چرم وگان شناخته می شود.
چرم مصنوعی در ایران انواع زیاد و کاربرد های بسیاری دارد، که چرم اکلیلی جدید یکی از آن ها است.

فروش آسان چرم اکلیلی جدید

ضخامت چرم اکلیلی چقدر است؟

ضخامت چرم اکلیلی چقدر است؟ انواع چرم مصنوعی وجود دارد که هر کدام کاربرد هایی دارند مانند چرم اکلیلی، چرم های مصنوعی پلی اورتان و وینل(در ساخت محصولاتی مانند جلد کتاب)، چرم مصنوعی منفذدار (این نوع چرم مخصوص ساخت زین سوارکاری می باشد)، چرم مصنوعی طرح دار (در طرح های مختلفی از جمله پلنگی، پوست مار و تمساح، طرح های سنگی ساخته و تولید می شود) و چرم اشبالت (این نوع چرم دو رو است و در تولید کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرد).
اما چرم اکلیلی چیست؟ و ضخامت آن چقدر است؟
چرم مصنوعی اکلیلی که نام دیگر آن چرم لمه می باشد، یکی از پر کاربردترین چرم ها بوده و دارای سطحی براق است.
این نوع چرم در رنگ های مختلف از جمله آبی، قرمز، نقره و طلای موجود است.
ذکر این نکته لازم است که چرم اکلیلی جدید در دو نوع ضخامت، درشت و کوچک تولید می شود که در بین چرم های اکلیلی، چرم های دارای ضخامت زیاد از درخشش و زیبایی بیشتری نسبت به سایر نمونه ها برخوردار بوده و از نرخ فروش بالاتری نیز برخوردار است.
چرم اکلیلی ضخیم، که به عنوان چرم سنگی شناخته می شود، بازتاب نور را افزایش می دهد و این ویژگی باعث زیبایی بیشتر و جذب مشتری می شود.
چرم  اکلیلی دو رنگ با لایه ضخیم، طراحی دلپذیر و متنوع، جزو چرم های تزیینی به شمار می آید و کاربردهای زیادی در صنعت دارد.
به عنوان مثال، در تولید و ساخت کوسن های مبل، کارت های عروسی و ظروف تزئینی شیشه، از این نوع چرم ها استفاده می شود.

بهترین فروشنده چرم اکلیلی جدید

بهترین فروشنده چرم اکلیلی جدید در راهنمای فروش چرم، فروشندگان، چرم اکلیلی جدید را بیشتر معرفی می کنند، زیرا این نوع چرم به دلیل کیفیت و تنوع رنگ و الگو های زیبا، جایگاه ویژه ای در بین طرفداران پیدا کرده و فروش این مدل چرم به حدی افزایش یافته است که تولید کنندگان سعی در ارائه محصولات برتر به مشتریان می باشند.
قیمت و کیفیت مهمترین ویژگی هایی است که برای خرید و فروش چرم اکلیلی باید در نظر بگیرید.
قیمت های روزانه این محصول، رنگ های مختلف آن، کاربرد و اطلاعاتی درباره کارخانه تولید عمده چرم و غیره…در قالب کاتالوگ در سایت های آنلاین ارائه می شود که شما می توانید با و مراجعه به این سایت ها اقدام به خرید این محصول کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما