فروش استثنایی چرم مصنوعی حصیری

فروش استثنایی چرم مصنوعی حصیری در وهله اول توسط کارگاه های تولیدی این محصول در بین خریداران انجام می شود کارگاه های تولیدی فوق دارای، دفاتر پخش و فروش فعال در اقصی نقاط ایران می باشد و از طریق این مراکز نیز فروش استثنائی این محصول با کیفیت را در بین خریداران انجام می دهند. وب سایت های اینترنتی این مراکز از دیگر دفاتر فعال در زمینه فروش استثنائی چرم حصیری می باشد.

فروش استثنایی چرم مصنوعی حصیری

چرم حصیری چگونه تولید می شود؟

چرم حصیری چگونه تولید می شود؟ چرم از جمله محصولاتی می باشد که دارای کاربری بسیار وسیعی در صنعت می باشد، این محصول از پوست گاو،گوسفند، شتر و بز به دست می آید و به وسیله فرآوری های مخصوص و طی فرآیندهایی مخصوص اقدام به تولید چرم می کنند.

برای تولید چرم حصیری در ابتدا در حوضچه های آب اقدام به خیساندن پوست های خشک می کنند مدت زمان خیساندن پوست ها به ضخامت آن ها بستگی دارد و ممکن است تا ۶ روز هم اقدام به خیساندن پوست در حوضچه ها بکنند تا کاملا ترم سود و عملیات دباغی در آن قابل انجام باشد.

پس از این مرحله اقدام به آهک زدم به پوست می کنند پوست را در گودال هایی که مر از آهک است می اندازند و با آب مخلوط می کنند و تا چندین روز خیس می کنند تا موی پوست کاملا ترم و کنده شود، بعد از گذشت این مرحله پوست ها را آویزان می کنند و به وسیله گاردهای مخصوص اقدام به کندن موها و پشم ها از پوست می کنند وارد مورد نظر می بایست به صورت مرتب تیز شود.

سپس پوست را در ظرف هایی مخصوص می اندازند و بر روی آن آرد جو می پاشند تا پوست ورم کند و عملیات دباغی به درستی بر روی آن انجام شود و نسبت به انجام عملیات دباغی حساس باشد.

در مرحله بعد گوشت های اضافی از پوست گرفته می شود، و سپس عملیات نمک پاشی و مازو کاری بر روی آن انجام می شود، و در مرحله بعد در آفتاب پهن می کنند و به وسیله سنگ پا عملیات پرداخت را انجام می دهند و سپس به وسیله رنگ و متریال اولیه مخصوص اقدام به پرداخت و رنگ آمیزی می کنند و سپس اقدام به صیقلی کردن پوست می کنند و طرح های حصیری بر روی چرم به وسیله قالب های مخصوص ایجاد می شود.

خرید چرم مصنوعی حصیری

خرید چرم مصنوعی حصیری خرید چرم مصنوعی و چرم حصیری مرغوب می بایست به صورت مستقیم از طریق مراکز تولیدی این محصول انجام شود، زیرا با خرید از این مراکز خریداران می توانند از تخفیفات ویژه در زمان خرید بهره مند شوند، وب سایت های اینترنتی این مراکز از دیگر مراکز فعال در زمینه فروش این محصول به شمار می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما