فروش بهترین چرم مصنوعی ساده و طرح دار

اکثر تولیدی های موجود در ایران قابلیت تولید و فروش بهترین چرم مصنوعی ساده و طرح دار را دارند، و توانایی این را دارند که چرم های مصنوعی را با هر رنگی و در  هر طرحی تولید نمایند.

اصولا چرم های مصنوعی ساده در ایران معمولا بیشتر در صنعت های تولید پوشاک و کیف  مورد استفاده قرار می گیرند و چرم مصنوعی طرح دار معمولا بیشتر در صنایع های مبل سازی کاربرد دارند.

البته گفته های بالا به معنی این نیست که چرم طرح دار برای کیف و پوشاک استفاده نمی شود، یا چرم ساده برای مبل کاربرد ندارد، بلکه این سخن برای بیشترین کاربرد های هر چرم مصنوعی مطرح شده است.

فروش بهترین چرم مصنوعی ساده و طرح دار

چرم مصنوعی و انواع آن

چرم مصنوعی و انواع آنقطعا شما دوست دارید که چرم مصنوعی و انواع آن را بیشتر بشناسید تا هنگام خرید دچار مشکل نشوید در ادامه به چند مورد از این نوع ها می پردازیم.

انواع چرم مصنوعی از لحاظ رنگ، طرح، جنس و… تقسیم بندی شده اند اما اکنون ما می خواهیم به موضوع دسته بندی چرم مصنوعی از نظر جنس بپردازیم.

چرم ها از لحاظ جنس دارای دو دسته کلی می باشند که این دو دسته عبارت هستند از: 

  • چرم های مصنوعی pvc
  • چرم های مصنوعی  poly

چرم مصنوعی پی وی سی دارای استحکام بسیار زیادی می باشد، البته علاوه بر استحکام زیادی که دارد در عین حال دارای انعطاف پذیری بسیاری هم می باشد.

این چرم ها شباهت بسیار زیادی به چرم های گاوی طبیعی دارد، از همین رو بسیار پر فروش هستند.

استحکام بسیار زیاد و انعطاف پذیری این چرم ها موجب گردیده که از آن بیشتر در صنعت هایی استفاده شود که نیاز به مقاومت های بالا دارند مثلا چرم های مصنوعی pvc در صنعت مبل سازی یا در ساخت روکش های ماشین و یا برای زیره کفش و…. کارکرد های فراوانی دارد.

مهم ترین ویژگی چرم مصنوعی پلی نرم بودن آن است البته این چرم در عین نرمی زیاد و قابل توجهی که دارد از استحکام و انعطاف پذیری بسیار بالای هم بر خوردار می باشد.

چرم پلی نسبت به چرم پی وی سی به دلیل چهره زیبا و مزیت هایی که دارد در بین مردم بیشتر استفاده می شود.

درست است که این چرم ها مقاومت هم دارند اما نسبت به چرم نوع اول یعنی چرم های پی وی سی از مقاومت کمتری بر خوردار می باشد از همین رو بیشتر در صنایع هایی مورد استفاده قرار می گیرد که به ظرافت یک محصول چرمی بیشتر اهمیت می دهند تا مقاومت آن، از همین رو از این چرم بیشتر برای پوشاک و یا کیف و کفش استفاده می کنند.

این چرم شباهت بسیار زیادی به چرم طبیعی بزی دارد، به همان اندازه نرم و در عین حال منعطف می باشد.

مهم ترین ویژگی این چرم نپذیرفتن لکه است، چرم پلی معمولا خیلی دیر لکه ای را جذب خود می کند در صورت جذب شدن لکه به آن هم نیاز به مواد خاصی برای پاک کردن آن ندارید و تنها با استفاده از یک دستمال مرطوب می توانید آن لکه را پاک کنید.

معمولا همه چرم های پلی دارای مشخصه نامی پلی می باشند، یعنی در اول نام همه این چرم ها کلمه پلی قرار دارد مانند چرم های پلی اورتان و…

 

معرفی باکیفیت ترین چرم مصنوعی

معرفی باکیفیت ترین چرم مصنوعیاگر بخواهیم به معرفی با کیفیت ترین چرم مصنوعی بپردازیم قطعا چرمی را به شما معرفی می کنیم که دارای بهترین مواد در هنگام ساخت بوده است.

چرم مصنوعی باکیفیت چرمی می باشد که تولید کننده ای با دقت و موادی مرغوب داشته باشد.

دو عامل فوق یعنی تولید کنند و مواد در ساخت یک چرم بسیار مهم هستند.

چرم مصنوعی تنها در صورتی از مرغوبیت بسیار زیاد بر خوردار می شود که تولید کننده آن هنگام تولید همه موارد:

  • دما
  • حرارت
  • مکان تولید
  • دستگاه های تولید
  • و…

را مد نظر قرار داده باشد.

چرم مصنوعی ممکن است در دمای بسیار زیاد خشک شود و کیفیت خود را از وست بدهد.

حرارت دادن بیش از حد به چرم سبب می شود تا چرم به خوبی بدست نیاید یا حتی هنگام تولید دچار سوختگی شود و رنگ اصلی خود را از دست بدهد.

مکان تولید عاملی است که می تواند دو گزینه فوق را به بهترین روش یا حتی بدترین روش انجام دهد.

قطعا اگر دستگاه تولید هر چرمی خوب باشد و موارد الکتریکی آن با دقت برسی شده باشد چرم نهایی تولید شده ناشی از آن هم با رعایت موارد فوق خوب می شود.

البته تولید کننده تنها در صورتی می تواند چرم را با بهترین مرغوبیت به دست شما عزیزان برساند که در عین رعایت موارد فوق دارای مواد بسیار ورغوب چرم باشد.

طبیعتا هر چه مواد تولید مرغوب تر باشد، فرد تولید کننده چرم مرغوب تری را به عنوان خروجی تحویل می دهد و بر عکس.

تقسیم بندی چرم مصنوعی براساس رنگ

تقسیم بندی چرم مصنوعی براساس رنگخوب به موضوع تقسیم بندی چرم بر اساس جنس پرداختیم حال می خواهیم موضوع تقسیم بندی چرم مصنوعی بر اساس رنگ را مورد برسی قرار دهیم.

یکی از مواردی که چرم مصنوعی را از چرم طبیعی متمایز می کند رنگ است.

چرم های طبیعی اصولا از رنگ های زیادی پیروی نمی کنند و فقط دارای سه رنگ قهوه ای، مشکی و عسلی هستند، در صورتی که چرم مصنوعی دارای طیف رنگی بسیار گسترده ای می باشد و شما می توانید این چرم را در هر رنگی که می خواهید تهیه نمایید.

چند نمونه از رنگ های چرم مصنوعی که در بازار بسیار هستند عبارت هستند از: 

  • سفید
  • مشکی
  • براق
  • قهوه ای 
  • و….

البته این رنگ ها تنها چند نمونه هستند چرم های مصنوعی حتی از رنگ های صورتی، قرمز و…. هم پیروی می کنند.

فروش فوق العاده چرم مصنوعی ساده و طرح دار

فروش فوق العاده چرم مصنوعی ساده و طرح داردر بازار ایران و جهان چرم های مصنوعی ساده و طرح دار دارای فروش فوق العاده ای هستند زیرا هر دوی آنها از زیبایی بسیاری بر خوردار می باشند.

خب علاوه بر دو تقسیم بندی فوق برای چرم ها اکنون قصد برسی تقسیم بندی چرم ها از لحاظ طرح را داریم.

به طور کلی فروش چرم مصنوعی در جهان از دو طرح کلی ساده و طرح دار پیروی می کند.

طرح ساده همان طور که از نامش پیداست هیچ چیز خاصی ندارد و فقط تنها چیزی که به محصول چرمی ساده جلوه می بخشد سادگی و خوده آن چرم می باشد.

چرم مصنوعی طرح دار دارای دسته های بسیار گوناگونی می باشد مانند طرح پوست ماری یا طرح دانه دار و…..، عامل زیبایی این چرم ها طرحی می باشد که روی آن نقوش بندی شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما