فروش سریع چرم رنگی کیف

کیف چرم می‌تواند بهترین انتخاب  برای خانم‌ها و آقایان با سلیقه و شیک پوش باشد. استفاده از کیف چرم سن و سال معینی ندارد. چرم رنگی کیف اگر چرم طبیعی باشد از دوام بالایی برخوردار است و اگر خوب از آن مراقبت شود تا چندین سال نو  باقی می‌ماند. از نظر اندازه و مدل  تنوع بی‌نظیری دارد و به خوبی با هر لباسی ست می‌شود.همچنین محصولاتی که با چرم درست می‌شود هرگز از مد نمی افتد و همیشه شیک باقی میماند.

فروش سریع چرم رنگی کیف

نحوه مراقبت از چرم رنگی کیف

نحوه مراقبت از چرم رنگی کیف اگر به دنبال خرید یا فروش ویژه چرم هستید ویا چرم با کیفیت می‌خواهید باید دنبال چرم دانه کامل باشید. چرم دانه کامل بهترین و مرغوب‌ترین نوع چرم می‌باشد

نوع دیگر چرم ، چرم ترکیبی است این نوع چرم نه دوام خوبی دارد و نه بوی چرم اصل را میدهد.ولی به خاطر قیمت پایین تری که دارد فروش خوبی هم دارد‌.

بیشترین رنگهای  کیف های چرم مشکی، قهوه‌ای تیره و روشن و عسلی است.رنگ‌های تیره مثل مشکی و قهوه‌ای تیره برای محیط های رسمی مناسب‌ترن.این رنگ‌ها با خود حس قدرت و تسلط به همراه دارد.و با لباس‌های تیره به ویژه برای آقایان به راحتی ست می‌شود.ولی رنگ‌های روشن برای محیط‌های غیر رسمی مناسب می‌باشد.البته نباید سلیقه و استایل و اندام فرد را فراموش کنیم.

مهمترین نکته که ما را برای خرید یک کیف چرم ترغیب می‌کند دوام بالای چرم است . وقتی که پول زیادی را برای خرید یک کیف چرم کوچک دستی پرداخت میکنیم انتظار داریم که تا مدت‌ها برای ما کار کند‌.برای همین بهتر است که از همان اول مراقبت از کیف را نیز شروع کنیم

۱- بهتر است از واکس چرم و مر طول کننده استفاده کنیم.

۲- کیف را در داخل کند در جایی نگه‌داریم که فشاری به آن وارد نشود.

۳- داخل کیف را پر از وسیله نکنیم .کیف تحت فشار فرم خودش را از دست میدهد و شکسته می‌شود.

۴- اگر لکه‌ای روی کیف افتاد سریع از یک پاک کننده و احیا کننده چرم استفاده کنیم.

۵- کیف را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهیم.

۶- بهتر است هر روز از کیف استفاده نکنیم و به آن استراحت بدهیم.

تولید کلی چرم رنگی کیف

تولید کلی چرم رنگی کیف کشور ایتالیا یکی از محبوب‌ترین و بهترین تولید کنندگان چرم در دنیا می‌باشد محصولات این کشور هم از لحاظ جنس دارای مرغوبیت بالایی است وهم از لحاظ طراحی و دوخت دارای ظرافت و خلاقیت مثلا زدنی هستند.

تولید کنندگان ایرانی هم در زمینه چرم تلاش‌های زیادی کرده ‌اندک توانسته اند در دنیا خودی نشان دهند به خصوص در سالهای اخیر محصولات مرغوب و مشتری پسندی تولید کرده‌اند.یکی از بهترین مراکز عمده فروشی چرم در ایران شهر مشهد می‌باشد.که چرم بسیار با کیفیت و مرغوبی تولید و حتی صادر می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما