فروش مستقیم چرم گاوی به صورت عمده

چرم گاوی عمده همواره یکی از محصولات این حوزه می باشد که همواره خرید و فروش عمده را تجربه کرده و به واسطه توانسته طرفدارترین چرم در عصر حاضر تبدیل به شود لذا فروش مستقیم چرم گاوی به صورت عمده از این مجموعه صورت می پذیرد و می‌تواند در دسته‌های چرم‌های سنگین طبقه بندی بشود.

چرم گاوی از جمله چرمی است که به صورت ویژه در صنعت دباغی مورد توجه قرار گرفته و بدین واسطه همواره صنعت داران به دنبال خرید کلی آن می باشند.

فروش مستقیم چرم گاوی به صورت عمده

تفاوت چرم گاوی و چرم بزی

تفاوت چرم گاوی و چرم بزی تفاوت های زیادی برای چرم گاوی و بزی مطرح می باشد به گونه ای که همواره هر جلد چرم گاوی از هشت پا تا پنجاه پا و همچنین هر جلد چرم بزی از شش پا تا ۱۲ پا میتواند اندازه داشته باشد.

از دیگر تفاوت های این دو محصول می توان به جنس آن اشاره کرد به گونه‌ای که چرم‌های بزی به واسطه نرم و لطیف بودن کاربردهایی همچون ساخته دستکش و یا کیف را برعهده دارند که در مقابل آن چرم های گاوی با درشتی و ضخامت بالا می توانند درد دوخت انواع کیف و لوازم آرایشی چرمی و یا پالتو های چرمی و کت های چرمی بهترین کاربرد را از خود به نمایش بگذارند.

لازم به توضیح است از طرفی چون می‌تواند هم نرم و منعطف باشد و همچنین خوش گذشت خیم باشد ولی در حالت کلی می‌توان گفت چرم بزی خشک تر و سخت تر بوده و در مقابل چند مکاوی به دلیل مقاومت و ایستادگی بالا در صنعت چرم سازی طرفدار زیادی دارد.

ویژگی انواع چرم رایج در بازار

ویژگی انواع چرم رایج در بازار ویژگی عکس های گوناگونی برای انواع چرم رایج در بازار مطرح می باشد به گونه ای که هر یک از این چرم ها می توانند کاربرد خاص ویژگیها و مزایای مختلفی را از خود به نمایش بگذارند.

چرم گاوی و گوساله ای از جمله انواع چرم های رایج می باشد که با ویژگی نرم و خشک و همچنین ضخامت های مختلف در بازار وجود دارد به گونه ای که این چرم بیشتر در تهیه لباس کیف و یا دستکش ج یافته می‌باشد و می‌تواند سطح صاف آن مقاومت بالایی را از خود به نمایش در بیاورد.

چرم گوسفندی و یا پرهای از دیگر انواع چرم رایج در بازار می باشد که تراکم الیاف آن نسبت به سایر چرم ها کمتر بوده ولی مقاومت چرم های دیگر را ندارد ولی در این حال باتوجه به لطافت و سبکی موجود در این چرم تهیه لباس ها و کیف ها در کنار کیف های ظریف از جمله وظایف این چرم می باشد.

چرم بزی از دیگر چرم هایی است که دارای مقاومت خوبی بوده و می تواند به راحتی از دیگر چرم ها تشخیص داده شود به گونه ای که محل رویش مو بر روی چرم یاد شده به وضوح قابل رویت است.

چرم گاومیش نیز از دیگر چرم های ضخیمی است که روحیه چمدان‌ها کمربند ها و یا زین اسب به واسطه آن می تواند به وجود آید و ویژگی ضخامت آن همواره زبانزد سایر چرم ها می باشد.

عرضه کنندگان چرم گاوی عمده

عرضه کنندگان چرم گاوی عمده ارضی کننده چرم گاوی عمده این محصول را در اختیار صنایع مختلف قرار داده تا به این طریق بتواند در ساخت بسیاری از محصولات چرمی تاثیر گذار بوده و همچنین بتواند با کیفیت ترین و استاندارد ترین چرم ها را در اختیار صنایع مختلف وابسته به چرم قرار بدهد.

همواره برای صنعت داران وابسته به چرم گاوی اصل وجود چرم گاوی طبیعی یک اصل اساسی می باشد چراکه همواره وجود چرم های اصیل می‌تواند در ارتقاء تولیدات آن تاثیر گذار باشد.

چرم گاوی شبرو عنوان چرم کاربرد در صنعت دباغی امروز از طرفداری خوبی نیز برخوردار است و توانسته بهترین محصولات از خود به وجود بیاورد لذا اگر شما نیز خواهان خرید انواع و اقسام چرم های گاوی به صورت عمده هستید و می خواهید در این راستا کمترین هزینه را در برابر برترین راندمان کاری انجام بدهید توصیه می‌کنیم حتماً خرید عمده را از این مرکز جویا باشید تا بدین طریق می توانید تولیدات خود را افزایش داده و در این راستا بهترین این ها را به کار بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما