فروش ویژه چرم طبیعی کیف

چرم ها یکی از پر کاربرد ترین مواد در ساخت انواع پوشاک و اشیا بوده که یکی از انواع آن، چرم طبیعی کیف است.

مجموعه ما یکی از برترین پخش کننده این نوع محصول طبیعی در کشور بوده که اقدام به فروش ویژه آن به قیمتی مناسب کرده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مواد موجود در چرم طبیعی کیف و همچنین خرید آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

فروش ویژه چرم طبیعی کیف

مواد موجود در چرم طبیعی کیف

مواد موجود در چرم طبیعی کیف چرم ها در واقع طبیعی ترین مواد موجود هستند که از پوست طبیعی حیوانات به دست می آید و پس از عمل ذبح حیوان و به دست آوردن پوست روی آن دباغی صورت می گیرد تا به چرم تبدیل گردد.

در چرم کیف معمولا از پوست حیوانات مانند گاو، شتر و بز استفاده می گردد.

البته از مواد دیگر مانند پوست شتر مرغ نیز می توان استفاده کرد اما چون پوست این حیوان کمیاب است بنابراین به ندرت از آن وجود داشته و حتی در صورت ساخت هم بسیار گران خواهد بود.

از دیگر مواد موجود در چرم های کیف می توان به رنگ اشاره کرد، در قدیم تنها چند رنگ از این چرم ها وجود داشت اما این روز ها می توان با عمل رنگرزی آن را به رنگ های مختلف در آورد و حتی با استفاده از موادی مانند آکریلیک، سطح آن را براق تر نمود.

رنگ های مورد استفاده برای چرم ها، از نوع معمولی نبوده و به نحوی هستند که کاملا ضد آب بوده و به این ترتیب سطح کیف را در برابر نفوذ آب حفظ می نماید.

این چرم ها حاوی مقادیر بالایی از مواد الاستیکی کاملا طبیعی هستند که سبب افزایش انعطاف شده و باعث می سود که کیف ساخته شده از آن دارای طول عمر بالایی باشد.

همچنین وجود این مواد باعث می شود که مقاومت کیف در برابر کشش و فشار افزایش پیدا کند و به راحتی پاره و یا خراب نشود.

مرکز معتبر چرم طبیعی کیف

مرکز معتبر چرم طبیعی کیف با توجه به این که این روز ها، استفاده از مواد چرمی نظیر کیف افزایش یافته که بیشتر به دلیل زیبایی و ویژگی های مثبت این نوع محصولات است، میزان تولید آن نیز افزایش پیدا کرده تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

در صورتی که این محصولات از مرکز پخش عمده چرم تهیه شود، به دلیل عمده فروشی، قیمت بسیار مناسبی داشته و مقرون به صرفه خواهد بود.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید چرم طبیعی کیف، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از مقایسه قیمت ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما