فروش ویژه چرم لباسی درجه یک

هنگام خرید چرم لباسی درجه یک، باید به انواع ممتاز و با کیفیت آن را که معمولاً از چرم گاوی یا گوسفندی تولید می کنند، توجه کنید، اما فروش ویژه چرم لباسی درجه یک از طریق سایت انجام می شود، ما انواع چرم مصنوعی یا طبیعی را با مشخصات و قیمت کامل در سایت در معرض دید قرار داده ایم تا مشتریان مطابق نیاز و سلیقه خود بتوانند، هم به صورت جزئی و هم عمده خریداری کنید.

فروش ویژه چرم لباسی درجه یک

نحوه نگهداری از چرم برای لباس

نحوه نگهداری از چرم برای لباس چرم همیشه ماده اولیه گران قیمتی بوده و خیاطی آن نیاز به مهارت زیادی دارد، بنابراین محصولات چرمی همیشه بسیار گران بوده اند، که نحوه نگهداري محصولات چرمي هم نکته‌هايي دارد که اگر آن ها را در نظر داشته باشيد، طول عمر لباس های چرمی خود را بالا برده‌ايد.

چند مورد از نحوه نگهداری از چرم برای لباس عبارتند از:

  • چرم را هرگز در معرض آفتاب قرار ندهید برای نگهداری چرم در خانه، آن را در کمد به دور از آفتاب و گرد و غبار نگه دارید.
  • مراقب باشید که روی لباس های چرمی عطر یا اسپری نپاشید. عطرها و اسپری ها حاوی موادی هستند که باعث حل شدن برخی از مواد در سطح چرم فرآوری شده و آسیب رساندن به آن می شوند.
  • هرگز لباس های چرمی را در یک پلاستیک نگه ندارید زیرا از خشک شدن هرگونه رطوبت در محصول چرمی جلوگیری می کند.
  • همیشه چرم را به خوبی گردگیری کنید. اگر گل و گرد و غبار روی چرم باقی بماند ، با گذشت زمان خراب می شود.
  • محصولات چرمی خود را هر چند ماه یکبار با موم چرم روغن کاری کنید. موم چرم ماده خاصی است که برای این محصول ساخته شده است و می توانید آن را از فروشگاه های محصولات چرمی خریداری کنید.
  • اگر مواد روی چرم ریخته شده است که با پارچه خشک قابل پاک شدن نیست ، سطح چرم را به آرامی با یک صابون و یک اسفنج مالش دهید تا لکه پاک شود.

بهترین انواع چرم برای لباس

بهترین انواع چرم برای لباس همان طور که قبلا هم گفتیم بهترین چرم برای دوخت لباس انواع چرم لباسی طبیعی، چرم گوسفندی و گاوی می باشد که دارای ارزش بالایی است که طرح ها و مارک های خاصی دارد که معمولا قیمت بالاتری هم دارد و همه ی ما وقتی به این لباس های چرم نگاهی می اندازیم شیفته ایستایی و درخشانی آن می شویم.
اما اگر بخواهیم بهترین انواع چرم با برترین برند را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که از چرم مصنوعی هم به دلیل مواد ضخیم و کلفت و همچنین انعطاف پذیری کم در دوخت انواع لباس ها و کیف های مردانه و کوسن های ضخیم و … می توان استفاده کرد.
از آنجا که این چرم ها مخصوص لباس ها هستند، قابل شستشو هستند و در برابر رطوبت و گرما مقاوم هستند، وزن این محصولات برخلاف چرم طبیعی سبک است. این محصولات در کارخانه های مارک دار با مواد درجه یک و با استفاده از ماشین آلات مدرن و پیشرفته تولید می شوند و پس از تولید در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شوند.
اما معمولاً نوع اصلی چرم برای تولید پوشاک و دستکش چرمی در کارخانه ها و تولیدکنندگان پوشاک چرمی، چرم گاوی اصل می باشد به دلیل کیفیت و مغوبیت بالای این نوع چرم.

اما چند مورد از بهترین انواع چرم برای لباس:

  • چرم گاوی
  • چرم گوسفندی
  • چرم بزی
  • چرم شتری
  • چرم مصنوعی

راهنمای خرید چرم لباسی

راهنمای خرید چرم لباسی امروزه چرم ها تنوع زیادی دارند، برخی ساده و برخی طرح دار هستند، بعضی از آن ها بسیار براق هستند، دیگران جیر یا خز هستند. بهترین نوعی که می توانید استفاده کنید یک نوع چرم ساده است که طول عمر بیشتری دارد و نگهداری آن آسان تر است.
چرم طبیعی صادراتی یکی از بهترین انواع چرم ها می باشد کهتوسط بسیاری از شرکت ها و مراکز فروش به کشورهای دیگر به ویژه به کشورهای همسایه مانند عراق، ترکیه و … صادر می شود، اگر اطلاعات زیادی در مورد انواع چرم ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید است از سایت اینترنتی و فروشگاه آنلاین ما است تا از راهنمایی های خرید لباس چرمی توسط متخصصان ما استفاده کرده و بهترین چرم را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما