فروش ویژه چرم گاو مرغوب

چرم گاو یکی از محبوب ترین نوع چرم ها است که مرغوبیت آن بسیار بالا است، این چرم در سراسر نقاط کشور مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد های آن نیز بسیار زیاد است، چرم گاوی ویژگی های زیادی دارد و فروشنده چرم گاو طبیعی را با توجه به این ویژگی ها به طور عمده و خرده می فروشد، فروش عمده این نوع چرم در کاهش قیمت آن تاثیرات زیادی دارد همچنین فروش ویژه چرم گاوی با ارزان ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی انجام می شود و همین امر باعث شده تا خریداران از بهترین نوع چرم گاو مرغوب برخوردار شود. 

فروش ویژه چرم گاو مرغوب

درباره چرم گاو چه می دانید

درباره چرم گاو چه می دانید چرم گاوی همانطور که گفته شد معروف ترین نوع چرم است، زیرا دارای کیفیت بالایی می باشد و سطحی بسیار محکم دارد ،از چرم گاوی در صنایع مختلفی مانند، تولید کفش، تولید مبلمان، تولید پوشاک و تولید صندلی های چرمی خودرو ها استفاده می گردد، چرم های گاوی انواع مختلفی دارند و می توان از انواع مختلف چرم گاوی به چرم گاوی سیاه، چرم گاوی روغنی، چرم گاوی براق اشاره کرد، هر کدام از این چرم ها کاربرد جداگانه دارند و از چرم گاوی برای تولید کفش های مردانه استفاده می شود، هم چنین از چرم گاوی برای ساخت کمربند استفاده می گردد که کیفیت بسیار بالایی دارد و بسیار مقاوم است.

چرم گاوی به دلیل مقاومت بالا برای ساخت انواع روکش مبل استفاده می شود و از آن برای ساخت انواع مبل چرمی استفاده می گردد.

چرم کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد و از نوعی چرم برای ساختن عایق درب های ضد سرقت استفاده می شود که مانع از ورود خروج صدا و هم چنین مانع از ورود خروج هوای سرد و گرم می شود. 

نحوه خرید چرم گاو مرغوب

نحوه خرید چرم گاو مرغوب نحوه خرید چرم گاوی بسیار آسان است و می توان برای خرید چرم گاوی به دفترچه های راهنمای خرید مراجعه کرد و با مطالعه آن بهترین نوع چرم گاوی را خریداری کرد، بهترین راه خرید و کم هزینه، خرید اینترنتی می باشد که هزینه کمتری دارد و وقت کمتری صرف می شود.

قیمت چرم گاوی به عوامل گوناگونی مانند، کیفیت چرم، نوع چرم و هزینه تولید چرم بستگی دارد، همین طور هزینه حمل و نقل یکی از پارامتر های قیمت می باشد که تاثیر زیادی در قیمت نهایی چرم ها دارد و باعث افزایش قیمت نهایی چرم های گاوی می شود.

شرکت های تولیدی و صادراتی زیادی هستند که این چرم ها را با بسته بندی های بزرگ و متنوع به دیگر کشور های صادر و عرضه می کنند، چرم گاوی یکی از محصولات صادراتی کشور ایران می باشد و محبوبیت بسیار زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما