فروش چرم طبیعی گاوی ممتاز

چرم طبیعی گاوی در بازار ایران به عنوان بهترین و مقاوم ترین چرم طبیعی شناخته می‌ شود که مهم ترین دلیل آن ضخامت و انعطاف پذیری آن است. این چرم در برابر نیرو های کششی و فشاری مقاومت فوق‌ العاده‌ ای دارد و محصولاتی که از این چرم ساخته می شوند نیز طول عمر و دوام مثال‌ زدنی دارند. این ویژگی ها باعث شده است تا فروش چرم طبیعی گاوی ممتاز نسبت به چرم‌ های دیگر به مقدار بیشتری انجام شود و امروزه نیز برای فروش بیشتر چرم طبیعی از روش آنلاین استفاده می‌ شود.

فروش چرم طبیعی گاوی ممتاز

تفاوت چرم طبیعی گاوی و مصنوعی؟

تفاوت چرم طبیعی گاوی و مصنوعی؟ عرضه چرم طبیعی و چرم مصنوعی به یک میزان انجام می‌ شود. اما شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که چرم طبیعی و مصنوعی چه تفاوت هایی با هم دارند؟ در واقع مهم ترین اصل تفاوت این دو نوع چرم قیمت آن ها و نیز متریال سازنده شان است.

چرم های طبیعی از آن جایی که به طور مستقیم از پوست طبیعی حیوانات به دست می‌ آیند، ارزش بسیار زیادی دارند. اما چرم های مصنوعی جزو متریالی هستند که از مواد پلاستیکی و پلیمری تشکیل شده‌ اند اما شباهت بسیار زیادی به چرم‌های طبیعی دارند.از همین جهت قیمت آن ها مناسب تر است.

دومین تفاوت چرم طبیعی با مصنوعی این است که چرم های طبیعی گاوی انعطاف پذیری بی نظیری در سطح شان دارند. چرا که به طور طبیعی کمی چربی در بافت این چرم وجود دارد که موجب منعطف شدن آن شده است اما چرم های مصنوعی چرم های خشک تری هستند که برای افزایش انعطاف آن ها باید به طور مرتب آن ها را واکس بزنید.

اگر به بافت موجود در چرم طبیعی و مصنوعی دقت کنید به راحتی تفاوت این دو نمونه را می توانید تشخیص دهید. در بافت چرم طبیعی رگه هایی با اشکال نامتقارن و نامتناوب وجود دارد. اما رگه های موجود در بافت چرم های مصنوعی کاملاً مشابه هم و تکراری است که این موضوع صنعتی بودن چرم را نشان می دهد.

سفارش چرم طبیعی گاوی باکیفیت

سفارش چرم طبیعی گاوی باکیفیت چرم طبیعی در واقع چرم هایی است که به طور خالص از پوست طبیعی حیوانات به دست آمده است که نوع حیوانی که برای تولید این چرم استفاده شده است می‌ تواند قیمت چرم و نیز خواص آن را تحت تاثیر قرار دهد.

به چرم هایی که از پوست گاو به دست می آیند چرم طبیعی گاوی با کیفیت گفته می شود که همواره سفارش خرید چرم گاوی نسبت به چرم های دیگر به مقدار بیشتری انجام می‌ شود و دلیل آن هم این است که چرم طبیعی گاوی مقاومت بیشتری دارد و می توان محصولات متنوع تری را با این چرم تولید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما