فروش کلی چرم شتر مرغ اصل

فروش کلی چرم شتر مرغ اصل از روش ها عرضه این محصول در داخل کشور بوده است چرم شتر مرغ یکی از انواع چرم در داخل بازار بوده است از این چرم برای تولید کالاها لوکس و کلاسیک استفاده می کنند چرم شتر مرغ زیبایی منحصر به فردی دارد رخ چرم شترمرغ بسیار جالب می باشد چرم این حیوان به دلیل کیفیت زیادی که دارد به خارج از کشور هم صادر می شود در خارج از کشور از چرم شتر مرغ برای رومبلی و رو صندلی خودرو ها استفاده می کنند.

فروش کلی چرم شتر مرغ اصل

مشخصات چرم شترمرغ درجه یک

مشخصات چرم شترمرغ درجه یک مشخصات چرم شتر مرغ درجه یک به این صورت است که این چرم از نوع حیوانی و طبیعی می باشد مقاومت و دوام این چرم توجه مشتریان را به خود جلب کرده است چرم شتر مرغ در برابر خشکی مقاوم بوده و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرد از این چرم به دلیل کیفیت بالایی که دارد برای درست کردن انواع کیف، کفش، پوشاک، کمربند و غیره استفاده می کنند.

مشخصات دیگر چرم شتر مرغ این است که این چرم بر روی خود دارای رخ های دانه ای می باشد که زیبایی چرم را دو چندان کرده است این ظاهر جالب باعث شده تا در سطح کشور برای تولید کالاها گران قیمت از این چرم استفاده کنند و به بازار فروش خود عرضه دهند چرم شتر مرغ در برابر رطوبت و حرارت نیز مقاوم بوده و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرد این چرم برای شرایط سخت مناسب می باشد و به راحتی تحت تاثیر عوامل مربوطه قرار نمی گیرد.

نرمی و لطافت چرم شتر مرغ باعث شده تا قیمت آن نسبت به چرم ها دیگر گران بوده باشد این خاصیت باعث شده تا صنعت گران به راحتی از این محصول استفاده کنند نکته جالب در مورد چرم شتر مرغ این است که این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد این خاصیت باعث می شود تا به راحتی از آن استفاده کرد و محصول مورد علاقه خود را برای فروش تولید کرد.

چرم شتر مرغ امروزه در سطح دنیا به دلیل کیفیت مناسبی که دارد توجه صنعت گران را به خود جلب کرده است چون هم دوام و هم استحکام زیادی دارد به همین دلیل کشور ها غربی این چرم را از ایران خرید می کنند.

اطلاعاتی جامع درباره شترمرغ

اطلاعاتی جامع درباره شترمرغ درباره شتر مرغ باید گفت که تمامی فرآورده ها این حیوان قابل استفاده بوده است از پر آن گرفته تا پوست که جز کالاهای صادراتی به حساب می آید تخم شتر مرغ را در زمینه ها متعددی استفاده می کنند اندازه تخم این حیوان بزرگ می باشد برخی از علاقمندان از تخم این حیوان در برنامه غذایی خود استفاده می کنند پوست آن نیز برای درست کردن چرم به کار می رود.

شتر مرغ به مدت 50 تا 60 سال می تواند عمر کند بسیاری از علاقمندان این حیوان را پرورش می دهند تا از فرآورده ها آن استفاده کنند گوشت شتر مرغ هم مصرف کنندگان خاص خود را دارا می باشد در زمان ها قدیم از چرم این حیوان برای درست کردن چکمه استفاده می کردند چرم شترمرغ اصل همان طور که گفته شد قیمت بالایی دارد چون مرغوبیت آن زیاد می باشد.

صادرات انواع چرم شتر مرغ به کشورهای دیگر

صادرات انواع چرم شتر مرغ به کشورهای دیگر صادرات انواع چرم شتر مرغ به کشور ها دیگر به صورت عمده انجام می گیرد شرکت ها صادر کننده نوع چرم درجه یک را به کشور ها متقاضی خود ارسال می کنند چرم شتر مرغ را با روش ها متعددی می توان سفارش داد.

یکی از روش ها به دست آوردن چرم شتر مرغ خرید مستقیم می باشد در این صورت چرم با هزینه ارزان به دست مصرف کننده می رسد. چرم شترمرغ طرح دار از انواع چرم در داخل بازار می باشد که از این چرم برای درست کردن انواع کالا ها استفاده می شود.

چرم شترمرغ صادراتی از نوع درجه یک می باشد علاقمندان این چرم را به صورت عمده و یا خرده می توانند سفارش دهتد و از آن در جهت تولیدات خود استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما