قیمت روز چرم مبلی گاوی

اگر خریدار و فروشنده چرم مبلی گاوی هستید بهتر است تا قبل از خرید از قیمت روز چرم مبلی باخبر شوید. در این راستا سایت های معتبر اینترنتی و از جمله سایت حاضر می تواند راهنمای بسیار خوبی باشد. با خرید مستقیم چرم مبلی گاوی از تولید کننده آن به دلیل نبود هیچ واسطه قیمت آن بسیار کاهش می یابد و جنس آن هم برتر و اصل خواهد بود.

قیمت روز چرم مبلی گاوی

مشخصات چرم مبلی گاوی

مشخصات چرم مبلی گاوی

  1. یکی از بهترین انواع چرم مبلی گاوی می باشد که در ایران با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود و در نتیجه محصولات حاضر از آن از جمله چرم مبلی نیز جنس مطلوبی دارد که دارای مشخصات از جمله موارد زیر است:
    1. از اولین و بارزترین مشخصه چرم مبلی گاوی جنس و کیفیت خوب آن است که تا مدتها دوام داشته و قابل استفاده است.
    2. چرم مبلی طبیعی کشسانی زیادی دارد و بدون آنکه پاره شود تا حد زیادی کش می آید. همچنین این محصول بسیار نرم و راحت است و برای نشستن بسیار مناسب است.
    3. تنوع در رنگ و کیفیت زیاد چرم مبلی اصل که شامل چرم مبلی ساده و طرح دار است از دیگر مشخصه های این ماده است که زیبایی خاصی به دکوراسیون محیط می دهد.
    4. استحکام و دوام بالای چرم مبلی گاوی و نیز حساسیت زا نبودن چرم برای بدن انسان از دیگر مشخصات مهم و بارز آن است.
    5. یکی از مشخصات چرم مبل یا گاوی در دسترس بودن آسان آن است زیرا در بیشتر شهرهای ایران با بهترین کیفیت تولید می شود.

علت استفاده از چرم برای روکش مبل

علت استفاده از چرم برای روکش مبل امروزه مردم به استفاده از چرم و محصولات حاصل از آن علاقه زیادی نشان داده اند و چرم مبلی گاوی هم شامل این قاعده می شود. استفاده از چرم برای روکش مبل دلایل زیادی دارد که به برخی از آنها در ادامه اشاره می شود.

  • شاید مهم ترین دلیل استفاده چرم گاوی برای تهیه روکش مبل است جنس خوب و کیفیت بالای آن است که زود خراب و پاره نمی شود.
  • دلیل دیگر کاربرد چرم گاوی در تولید روکش مبل شیک و مدرن بودن آن است که ظاهر زیبا و لوکس به مبل می بخشد و علی رغم قیمت زیادی که دارد خریداران زیادی را جذب خود کرده است.
  • چرم گاوی قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری زیاد دارد و استفاده از آن برای کشیدن روی مبل آسان است.
  • چرم مبلی رنگ های زیاد و متنوع دارد و از نظر کیفیت درجه بندی می شود و از این رو کار انتخاب برای خریداران آسان می شود و به همین دلیل کاربرد فراوان در تولید روکش مبل دارد.
  • شستشو و تمیز کردن آسان روکش مبل چرمی راحت بوده و زحمت چندانی ندارد و برای همین افراد زیادی به خرید و استفاده آن روی می آورند.
  • برخی از انواع چرم گاوی ضخامت کمی دارد و برای همین برای تولید روکش مبل مناسب بوده و طرفداران زیادی دارد.

آشنایی با تولیدکنندگان چرم مبلی گاوی

آشنایی با تولیدکنندگان چرم مبلی گاوی تولید و تهیه چرم در ایران قدمت دیرینه داشته و در بیشتر شهرهای ایران با کیفیت خوب تولید می شود.

برترین تولید کنندگان چرم شهر تبریز است که در جهان زبانزد است و به تبع آن محصولات حاصل از آن مانند چرم مبلی گاوی مرغوب بوده و نظیر ندارد. این تولید کننده ها با بهترین شرایط و به کمک تجهیزات لازم و مجهز و نیز نیروی انسانی متخصص و با تجربه چرم مبلی اعلا تهیه کرده و با قیمت مناسب روانه بازار می کنند.

تولید کنندگان این محصول یا خود چرم مبلی را مستقیما و با کیفیت بالا و قیمت ارزان به خریدران عرضه می دارند و یا اینکه از طریق نمایندگی های خود در سراسر کشور به پخش و فروش آن می پردازند.

برخی از تولید کننده های چرم مبلی اصل نیز کار فروش و عرضه انواع چرم مبلی را از طریق سایت های معتبر اینترنتی و از جمله سایت حاضر انجام می دهند و محصول را سریع و آسان و در اسرع وقت به دست خریدار می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما