قیمت روز چرم گاو اصل

چرم طبیعی به طور مستقیم از روش دباغی ( چرم سازی ) جهت آماده سازی و پرداخت پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، مار و بیشتر تولید می‌شود. بدلیل اینکه پوست حیوانات فساد پذیر است و از بین می رود، آنها را به دباغ خانه جهت ساخت چرمی مقاوم، انعطاف پذیر و پایدار می فرستند. عملیات دباغی با استفاده از مواد گیاهی و به شکل فیزیکی و شیمیایی صورت می‌گیرد، به طوری که در خصوصیات اصلی چرم گاو اصل تغییری ایجاد نمی کند.

قیمت روز چرم گاو اصل در سایت ما قرار داده شده است. 

قیمت روز چرم گاو اصل

مراحل آماده سازی چرم گاو اصل

مراحل آماده سازی چرم گاو اصل

چرم ماده ای طبیعی و با دوام است که از دباغی پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند و غیره به دست می آید، یکی از انواع چرم های طبیعی که از پوست گاو تهیه می شود چرم گاوی نام دارد، چرم گاوی، چرم مداوم و مقاومی بوده،  تراکم الیافی بالایی دارد، بهترین انتخاب برای مواردی همچون دستکش ایمنی در کاربرد های شیمیایی و پوشش حرفه ای موتور سواری است.

امـروزه چـرم سـازی ، بصورت یک صنعت بـزرگ درآمده است مراحل تهیه چرم در زیر آمده است.

  • آماده سازی پوست :
    قبل از دباغی باید عملیات آماده سازی را به منظور حذف اضافات باقیمانده بر روی پوست ( مانند چربیهای اضافی ، پشم و غیره ) انجام داد که خود شامل چند مرحله به شرح زیر است …
  • خشک کردن و نمک زدن
    پوستها را پس از جدا کردن از بدن حیوانات با خشک کردن و یا نمک زدن برای دباغی نگهداری می‌کنند. این عمل با استفاده از نمک خشک ، آب نمک یا خواباندن در محلول نمک انجام می‌گیرد. خشک کردن نیز در آفتاب و یا بوسیله جریان هوای گرم انجام می‌گیرد.
  • قسمت اضافی روی پوست ، مانند گوش ، دم ، سم و گوشتهای اضافی که ضمن کندن پوست بر روی آن باقی می‌ماند و از نظر چرم سازی ارزشی ندارد، پیش از هر عمل باید از پوست جدا شود.
  • به منظور حل کردن و از بین بردن مواد زاید حل شدنی موجود روی پوست ، آن را در آب خیس می‌کنند تا بدین وسیله ، هم مواد زاید در آب حل شوند و هم الیاف پوست ، آب جذب کرده ، به شکل طبیعی خود در آید.
  • پوستها معمولا با مقداری چربی و گوشتهای اضافی همراه‌اند که باید حذف شوند. بوسیله ماشین لش زدایی که از دو غلتک ، یکی فلزی و شیاردار و دیگری لاستیکی تشکیل شده انجام می‌پذیرد.
  • پس از لش زدایی باید پشم و یا مو و پروتئین‌های غیر الیافی را از سطح پوست زدود. برای این منظور پوست را در محلول آب آهک قرار می‌دهند و به آن ، سولفید سدیم می‌افزایند. هر مولکول سولفید سدیم بوسیله یک مولکول آب هیدرولیز شده ، یک مولکول سولفید هیدروژن سدیم ایجاد می‌کند که کندن پشم و مو را تسریع می‌کند.

تولیدکننده چرم گاو اصل

تولیدکننده چرم گاو اصل همه ی ما تقریبا به طور معمول از محصولات چرمی نظیر کیف، کفش، پالتو و غیره استفاده می کنید حتی اکسسوری های زیبایی مانند دستبند، ساعت هم از چرم تهیه می شود، می توان گفت چرم یکی از بهترین پارچه های طبیعی است که استفاده و مصرف زیادی در جهان دارد.

مرجع خرید چرم با سابقه طولانی در اختیار شما خریداران عزیز می باشد. 

قیمت ارزان چرم در مراجع فروش چرم گاو اصل میسر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما