قیمت عمده چرم بز طرحدار

چرم های طبیعی بر اساس پوست حیوانی که برای تولید کردن آن ها مورد استفاده قرار گرفته است نام گذاری می گردند و بر این اساس چرم بزی را با به کار گیری پوست بدن بز تولید نموده اند و این محصول به صورت طرحدار یا ساده موجود می باشد.

قیمت چرم بز طرحدار بر اساس خرید محصول در حجم عمده یا جزئی و نوع طرحی که بر روی آن وجود دارد تعیین می شود و بر این اساس چرم طرحدار گران تر می باشد.

قیمت عمده چرم بز طرحدار

آنچه درباره چرم بزی باید بدانید

آنچه درباره چرم بزی باید بدانید به طور کلی چرم ها در سه دسته بندی جای می گیرند، که شامل چرم های سبک، چرم های سنگین و چرم های نیمه سنگین می باشند و با توجه به این دسته بندی، چرم بز را در دسته چرم های سبک قرار می دهند.

  • اصلی ترین ویژگی چرم بز نرمی و لطافت خیلی زیاد بدنه این محصول، انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی آن، بدنه نسبتا نازک و سبک بودن وزن آن می باشد.
  • در ضمن می توان این چرم را از طریق بر آمدگی ها و فرو رفتگی های محو و ریزی که به صورت کاملا طبیعی بر روی آن وجود دارد و بر اثر محل رویش موی بز بر روی پوست آن ایجاد شده است، نیز تشخیص داد.
  • چرم بزی به دلیل اینکه لطافت خیلی زیادی دارد، تا حدودی آسیب پذیر است و به همین دلیل هم عمدتا با استفاده از آن محصولات و لوازم مختلف زنانه، همچون کیف، کیف پول، کت، کاپشن و لباس های چرمی مخصوص بانوان را که باید لطیف و نرم باشند، تولید می کنند.
  • چرم طبیعی اصل بزی نسبت به سایر چرم های طبیعی مانند چرم گاوی از نرخ ارزان تری برخوردار است، که همین مساله بر محبوبیت این محصول در بین مصرف کننده ها می افزاید و سبب می شود همه قدرت خرید آن را داشته باشند.

مشخصات چرم بز طرحدار

مشخصات چرم بز طرحدار

  • چرم بزی، به صورت کاملا طبیعی دارای طرح ها و نقش های محو و ریزی در سطح خود می باشد، که این طرح ها شبیه به نقاط کوچکی دیده می شوند و این نقاط برجسته نشانی هستند که محل رویش موی بدن بز بر روی پوست آن را مشخص می کنند.
  • این چرم به دلیل لطافت و انعطاف پذیری بالایی که دارد، به طور گسترده ای در تولید چرم هایی با طرح پوست بدن سایر حیوانات و خزندگان استفاده می شود و این نقش ها روی بدنه آن حک می گردد.
  • چرم بزی طرحدار در دو نوع طرحدار ساده و طرحدار افکت دار یا سایه دار تولید می گردد و نوع افکت دار که با سختی زیاد و در حجم خیلی کمی تولید می شود، دارای نرخ بسیار گران تری می باشد و از آن برای تولید کردن محصولات لوکس و لاکچری استفاده می شود.
  • استفاده از چرم بزی طرحدار به جای چرم مار یا تمساح، سبب می شود که تا حد زیادی از هزینه های خرید افراد کاسته شود و در عین حال یک محصول باکیفیت و طبیعی را خریداری کنند.

مرکز صادرکننده انواع چرم بز طرحدار

مرکز صادرکننده انواع چرم بز طرحدار مرکز صادرکننده انواع چرم طبیعی طرح دار، نمونه های مختلفی از چرم بزی طرحدار را به صورت گسترده از تولید کننده ها دریافت نموده و سپس توسط مرز های زمینی یا هوایی به سایر کشور های دنیا وارد می سازد و در بازار های خرید و فروش این مناطق عرضه می کند.

چرم طبیعی ایرانی در کشور های خارجی دارای طرفداران زیادی می باشد و علت آن نیز کیفیت و مرغوبیت خیلی زیاد این محصولات و دباغی اصولی آن هاست که موجب بالا تر رفتن میزان دوام و ماندگاری آن ها خواهد شد.

نمونه های مختلف این محصولات به شکل های مختلفی در بازار های داخلی ایران نیز عرضه می شوند، که ساده ترین شکل فروش آن ها استفاده از درگاه های آنلاین است.

در این راستا ما هم در این مجموعه شرایط سفارش و خرید انواع چرم بز طرحدار را برای همه شما عزیزان فراهم کرده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما