قیمت عمده چرم طبیعی ممتاز

قیمت عمده چرم طبیعی ممتاز به کیفیت این چرم و نوع چرم آن بستگی دارد، قیمت چرم طبیعی هم چنین به هزینه های تولید، نوع تجهیزات و ماشین آلات به کار رفته برای تولید، و هم چنین به دستمزد نیروی انسانی فعال در خط تولید وابسته است، البته خرید چرم طبیعی ممتاز به صورت عمده مشمول تخفیفات ویژه در زمان خرید می باشد.

قیمت عمده این محصول از طریق دفاتر پخش و فروش این محصول و هم چنین کارگاه های تولیدی این کالا قابل ارائه به خریداران می باشد.

قیمت عمده چرم طبیعی ممتاز

چرم ممتاز چه رنگبندی دارد؟

چرم ممتاز چه رنگبندی دارد؟ منظور از چرم ممتاز محصولی می باشد که از کیفیت، ضخامت و استانداردهای بالایی برخوردار باشد، چرم های با کیفیت شامل چرم بز، گاو، شتر و گوسفند می باشد که با توجه به ویژگی های این چرم ها برای تولید انواع پوشاک و وسیله های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد.

چرم ها به خودی خود دارای رنگ های تیره مانند قهوه ای مایل به سیاه می باشد در صنعت دباغی از مواد و روش هایی برای تولید چرم در رنگ بندی های متنوع استفاده می شود، این محصول معمولا در رنگ های قهوه ای تولید نی شود البته رنگ قهوه ای نیز دارای گستره رنگ متنوعی می باشد برای مثال این رنگ رنج رنگ روشن تا تیره را شامل می شود که این امر موجب رنگ بندی متنوع این چرم شده است.

البته علاوه بر رنگ های قهوه ای این محصول دارای رنگ های سیاه، سوریه ای و قرمز و زرشکی نیز می باشد، به طبع هرچه کیفیت چرم ‌مورد نظر بهتر باشد دارای رنگ بندی بسیار متنوعی نیز می باشد.

و چرم های ممتاز و با کیفیت جلوه رنگ بهتر و واضح تری می باشند و بر اثر گذشت و مرور زمان دچار رنگ پریدگی و کاهش و نزول کیفیت نیز نمی شوند. امروز به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی از روش های صنعتی پیشرفته برای تولید چرم هایی با رنگ های اصلی و روشن نیز استفاده می شود که این امر موجب شده است که این کالا در کاربری های وسیعی مورد استفاده قرار بگیرد.

سفارش عمده چرم طبیعی ممتاز

سفارش عمده چرم طبیعی ممتاز سفارش چرم طبیعی ممتاز به صورت عمده می بایست از طریق کارگاه ها و کارخانه های فرآوری و تولید این محصول انجام شود البته کارخانه های فوق جهت فروش گسترده تر محصولات تولیدی خود دارای دفاتر پخش و فروش فعال در اقصی نقاط ایران می باشند و این مراکز از مهم ترین و در دسترس ترین محل های سفارش عمده چرم طبیعی ممتاز به شمار می آیند که محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در بین خریداران عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما