قیمت چرم بزی فلوتر

چرم بزی فلوتر ، که به طور سنتی چرم مراکش نامیده می شود ، به لطافت ، وزن سبک و استحکام خود مشهور است. این چرم یکی از مقاوم ترین چرم ها است ، زیرا چرم از یک رشته بسیار متراکم از الیاف با قطر کوچک تشکیل شده است که توسط الیاف الاستیک متعددی پراکنده شده است. این ساختار چرم ، بافتی دانه ای محکم و برجسته با برجستگی هایی شبیه ریگ دارد. از ویژگی های طبیعی چرم بز این است که در برابر آب مقاوم است ، بسیار لطیف و نرم است. این به دلیل وجود لانولین ، گریس مومی تولید شده توسط پوست بز است.

قیمت چرم بزی فلوتر

آشنایی با کاربردهای چرم بزی فلوتر

آشنایی با کاربردهای چرم بزی فلوتر گرچه چرم بز سخت و مقاوم در برابر آب است ، اما شما باید مانند هر محصول لوکس دیگری با دقت از آن مراقبت کنید. اگر کیف پول خیس شد ، فقط آن را بگذارید تا به طور طبیعی خشک شود.

بهترین راه برای تمیز کردن چرم پاک کردن آن با یک پارچه مرطوب و نرم است ، سپس آن را بگذارید تا به طور طبیعی خشک شود. برای تمیز کردن چرم و از بین بردن ناخالصی ها ممکن است از مقدار کمی مومیایی چرمی Ettinger استفاده کنید. هر چند وقت یک بار استفاده از کمی موم برای صیقل دادن ، به محافظت و تغذیه چرم کمک می کند تا کالای شما سالها دوام داشته باشد.

به طور کلی ، از نگه داشتن لوازم چرمی خود در شرایط بسیار مرطوب یا مرطوب خودداری کنید. اگر آنها خیس شدند ، آن را کنار بگذارید تا به طور طبیعی و دور از منابع گرمای شدید خشک شود. بعد از خشک شدن می توانید کمی موم چرمی بزنید. چرم به طور طبیعی یک ماده انعطاف پذیر است بنابراین به راحتی تغییر شکل می دهد ، چیزی که ممکن است شما آن را نخواهید یا نخواهید. در هر صورت ، لطفا از فشرده سازی لوازم چرمی خود (مثلاً در جیب محکم) خودداری کنید زیرا این امر باعث تغییر شکل وسایل شده و باعث دوخت دوخت می شود. این امر همچنین می تواند به ویژه با ترکیب گرما ، رطوبت و فشار باعث خراب شدن سریع چرم شود.

چرم سفید چیزی است که باید به دقت از آن مراقبت کرد. لطفاً این کیف پول را از مواد غیر رنگی دور نگه دارید ، این ممکن است در شلوار جین رایج باشد. لطفاً چرم را از کرم دست ، ضد عفونی کننده ، عطر یا چربی و دور از هرگونه سطح تیز و ساینده دور نگه دارید. برای اطلاع از قیمت چرم و سفارش چرم بزی و انواع چرم های طبیعی میتوانید به سایت ما سر بزنید.

سفارش چرم بزی فلوتر

سفارش چرم بزی فلوتر اگر مشاهده کردید که نقاط سیاه کوچکی به نظر می رسد ، به احتمال زیاد کثیفی روی سطح چرم نشسته است و باید با پارچه نرم به آرامی درمان شود. هرگز سطح را با پارچه ای خشک و مرطوب مالش ندهید. اگر نخ ها شروع به تیره شدن کردند ، لطفاً سعی نکنید آنها را تمیز کنید زیرا این کار فقط باعث ضعیف شدن آنها می شود ، در عوض از یک تکه گچ سفید استفاده کنید و آن را به آرامی روی نخ بچرخانید ، این به روشن شدن مجدد آنها کمک می کند. اگر به خوبی از آن مراقبت کنید ، می توانید سالها از زیبایی این کیف پول سفید خالص لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما