قیمت چرم مصنوعی PVC با کیفیت در سال 98

چرم ماده ای است که از زمان های قدیم از پوست حیواناتی مانند گاو و بز و حتی برخی حیواناتی که اهلی هم نیستند تهیه می شده و برای تهیه لباس و کیف و کفش و … مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر چرم طبیعی که از پوست حیوانات تهیه می شود نوعی از این محصول وجود دارد که چرم مصنوعی نامیده می شود که یکی از آن ها چرم مصنوعی pvc است که در کشور ما نیز تولید می شود.

قیمت چرم مصنوعی PVC با کیفیت در سال 98

شناخت بهتر چرم مصنوعی PVC

شناخت بهتر چرم مصنوعی PVCهمانطور که اشاره کردیم یکی از انواع چرم مصنوعی pvc  می باشد در این نوع چرم ها برخلاف نوع طبیعی از پوست حیوانات استفاده نمی شود و مواد تشکیل دهنده آن ها الیاف مصنوعی هستند.

چرم مصنوعی به خاطر داشتن برخی ویژگی ها نسبت به چرم طبیعی برتری دارد.

این نوع محصول ضد آب و ضد باکتری می باشد، تنوع تولید محصولات ساخته شده از آن بیشتر از چرم طبیعی است، تولید آن زمان زیادی لازم ندارد نسبت به نوع طبیعی، از این رو میزان تولید آن بیشتر است و اما قیمت بسیار مناسب و خوبی نسبت به چرم طبیعی دارد.

چرم مصنوعی pvc نیز در دو نوع نرم و سخت تولید می شود که بیشتر از نوع سخت در تولید محصولات استفاده می شود. چرم مصنوعی شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد و در لایه ی زیری آن معمولا از نمد یا لایه ای تار و پود نخی استفاده می شود.

شباهت زیاد چرم مصنوعی pvc به چرم گاوی باعث می شود که مصرف کنندگان و متقاضیان زیادی داشته باشد. به خاطر سبک بودن برش پذیری بسیار خوبی دارد از این رو در تولید پوشاک از آن استفاده می شود.

نوع pvc این محصول دارای دوام و استحکام بالایی است از این رو در تولید وسایل کاربرد فراوانی دارد و افرادی که به دنبال چرمی هستند که دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد معمولا به سراغ این نوع می روند. چرم مصنوعی باکیفیت در تولید بسیاری از وسایل کاربرد دارد از پوشاک گرفته تا لوازم منزل و حتی در تهیه ی روکش برخی وسایل خودرو نیز از آن استفاده می شود.

چرم مصنوعی PVC چه کاربرد هایی دارد؟

چرم مصنوعی PVC چه کاربرد هایی دارد؟چرم مصنوعی pvc به خاطر مزایایی از قبیل تنوع رنگ، استحکام و دوام و سبکی و قیمت پایین در بسیاری از صنایع کاربرد دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

در صنعت پوشاک می توان گفت بیشترین کاربرد را دارد مثلا از این چرم برای تولید کاپشن، شلوار و دستکش اشاره کرد. کیف و کفش نیز از موارد دیگر استفاده از این نوع چرم است که مصرف کنندگان زیادی دارد مخصوصا به خاطر دوام و استحکام آن در تولید کیف و کفش بسیار از آن استفاده می شود.

مردم از این چرم حتی در تولید برخی اکسسوری ها استفاده می کنند مانند دستبند چرم یا استفاده به عنوان جلد کتاب و دفترچه و دفتر تلفن و … 

در تولید مبل نیز از آن استفاده می شود افرادی که علاقه مند به مبلمان چرم هستند می توانند هنگام سفارش جنس رویه ی مبل را از این جنس سفارش دهند، در هر رنگ و مدلی که می خواهند.

روکش های صندلی خودرو و برخی قسمت های دیگر آن از جمله جاهایی هستند که در آنها نیز استفاده می شود که این هم بستگی به سلیقه ی هر شخصی متفاوت است.

از دیگر مواردی که می توان نام برد چادرهای مسافرتی، چادر های کامیون و خودروهای باری دیگر، بنرها، آفتابگیر مغازه ها و انواع کیف و چمدان مسافرتی و …. است.

بازار چرم مصنوعی به خاطر موارد استفاده فراوان و بیشمار آن بازاری بسیار پرسود و پر مصرف است. برخی از افراد به ویژه بانوان برای کسب درامد در منزل دوره های چرم دوزی می گذرانند و با تهیه ی چرم صنعتی و بقیه ی وسایل لازم انواع کیف پول، کیف زنانه و مردانه، کیف مدرسه و خیلی چیزهای دیگر تولید می کنند و با توجه به قیمت خوب وسایل دست دوز درآمد خوبی در منزل کسب می کنند.

دلایلی که از چرم مصنوعی PVC استفاده می شود:

دلایلی که از چرم مصنوعی PVC استفاده می شود:دلایل زیادی وجود دارد که چرا در تولید بسیاری از وسایل مورد استفاده روزمره مردم از چرم مصنوعی استفاده می کنند، یکی از دلایل این کار وجود تنوع در طرح این محصول است که با وجود این میزان تنوع سلیقه ی بسیاری از استفاده کنندگان را در بر می گیرد.

تنوع رنگ در چرم مصنوعی pvc بسیار زیاد است به طوری که اگر قصد تولید پوشاک مثلا پالتو برای بانوان داشته باشید می توانید مدل دلخواه را در چندین رنگ متفاوت و زیبا تولید و به مشتری عرضه کنید.

ضخامت این نوع چرم متفاوت است مثلا ضخامتی ما بین نیم میلی متر تا پنج میلی متر را  می توان در نظر گرفت که این باعث می شود در صنایع مختلفی مانند پوشاک، کیف و کفش و روکش های مبل و صندلی خودرو از ضخامت های مختلف آن استفاده کرد.

پارچه هایی که به قسمت پشت این نوع محصول چسبیده می شوند بسیار متفاوت هستند از این رو هر کس بر حسب نوع تولید خود می توان جنس مختلفی را انتخاب کند مثلا می توان از نوع پارچه تریکو یا پلی استر چسبیده شده به پشت آن در تولید لباس استفاده کرد.

یکی دیگر از دلایل استفاده زیاد از آنها کیفیت های متفاوت است که تولید کننده ای که آن را به عنوان مواد اولیه ی تولید محصول خود استفاده می کند می تواند از کیفیت های متنوع آن استفاده کند.

و اما دلیل آخری که می توان برای استفاده بسیار زیاد از این چرم در تولید محصولات نام برد قیمت بسیار مناسب آن است که با وجود مزایای بسیار زیاد قیمت بهتری نسبت به نوع طبیعی آن دارد.

برای شناخت چرم مصنوعی باید ویژگی های آن را بدانید تا بتوانید جنس با کیفیت را از بقیه تشخیص دهید.

قیمت چرم مصنوعی PVC باکیفیت در بازار چقدر است؟

قیمت چرم مصنوعی PVC باکیفیت در بازار چقدر است؟قیمت این محصول در بازار متفاوت است و دلیل این امر بیشتر به کیفیت یک محصول مربوط می شود، هر چقدر کیفیت چرم مصنوعیpvc بیشتر باشد قیمتش نیز زیاد خواهد بود و با کاهش درجه ی کیفیت قیمت آن نیز کمتر خواهد بود.

به خاطر متغییر بودن قیمت ها برای اطلاع از آخرین قیمت چرم مصنوعی و انواع آن بهترین کار مراجعه به یک فروشنده معتبر است تا از قیمت محصولات بر حسب کیفیت آن اطلاع پیدا کنید؛ برای اطلاع از آخرین قیمت و خرید نیز می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما