مرکز توزیع چرم شتر مرغ به صورت مستقیم

مرکز توزیع چرم شتر مرغ توانسته است این محصول با کیفیت و بی نظیر را به صورت مستقیم به متقاضیان خود عرضه کند. این مرکز با توجه به نیاز بازار و همچنین به تعداد متقاضیان با توزیع چرم شترمرغ به صورت مستقیم و عرضه آن با قیمت بسیار منصفانه توانسته است خریداران زیادی را چسب محصولات خودش کند. این مرکز جزو مراکز معتبر و معروف است که توانایی تولید چرم شترمرغ را در تناژهای بالا داشته و در زمینه صادرات نیز پیشرو بوده است.

مرکز توزیع چرم شتر مرغ به صورت مستقیم

درباره چرم شترمرغ بیشتر بدانید

درباره چرم شترمرغ بیشتر بدانید

امروز استفاده از چرم شترمرغ اصل نسبت به سایر چرم های گاوی و گوسفندی قیمت بسیار بالاتری دارد و در رده چهارم های لوکس و گران قیمت دنیا قرار می گیرد چرم این حیوان همانند چرم مار و کروکودیل گران‌قیمت بوده و استفاده های خاصی را از آن مثل ساختن کیف و کفش های برند و ساخت وسایل لوکس دیگر می‌کنند.

چرم شترمرغ به دلیل داشتن تراکم بسیار بالا استحکام بی نظیر و همچنین ضخامت کمتر نسبت به سایر چرم ها می تواند گزینه مناسبی برای ساخت انواع کفش و کیف و لباس و وسایل تزیینی دیگر باشد؛ از جمله مواردی که چرم شترمرغ طرح دار را از سایر چرم ها متمایز می کند برجستگی هایی که در روی چرم های تولید شده در بازار دیده نمی شود.

وجود این نوع برجستگی هایی ریز و درشت باعث طراحی طبیعی و زیبایی دوچندان آن در فرایند تولید می شود جذابیت و پرطرفدار بودن این محصول نیز به خاطر همین برجستگی‌های است که هنگام رنگ کردن بیشتر نمایان شده و جلوه و زیبایی کار را دوچندان می کند.

به همین خاطر است که چرم این حیوان طرفداران خیلی زیادی دارد وجود همین برجستگی ها باعث می‌شود که شما بتواند چرم مصنوعی را از چرم واقعی تشخیص بدهید.
بسیاری از افرادی که مشتاق خریداری این محصول هستند با همین روش می توانند چرم واقعی شترمرغ را تشخیص داده و همین ویژگی باعث خواهد شد که احتمال محصولات تقلبی در بازار تقریباً صفر باشد.

مشخصات انواع چرم شترمرغ

مشخصات انواع چرم شترمرغ

امروزه با توجه به استقبال بی نظیر متقاضیان از چرم شترمرغ می‌توان گفت که این محصول جزء گران قیمت ترین کالاهای بازار برای ساخت وسایل لوکس استفاده می شود پس بهتر است مشخصات انواع چرم شترمرغ را بدانید تا هنگام خرید با مشکلی روبه‌رو نشوید.

این مشخصات عبارتند از :

  1. از جمله مشخصه های معروف انواع چرم شترمرغ بسته به نوع نژاد حیوانِ پوست این حیوان دارای احتمال ترک خوردگی در این کار را برای تهیه وسایل مختلف تقریباً نصف می کند.
  2. پوست این حیوان با توجه به تراکم بالایی که دارد و همچنین ضخامت کمتر انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به انواع چرم های مختلف موجود در بازار داشته و می‌تواند کاربردهای بسیار وسیعی علاوه بر کیف و کفش در ساخت انواع وسایل تزیینی نیز داشته باشد.
  3. با توجه به اینکه قسمتهای مختلف بدن این حیوان دارای ضخامت های مختلفی است به عنوان مثال چرم قسمت ران بسیار چربی کمتری دارد و بسیار استحکام بالاتری دارد از این گزینه بیشتر برای ساخت انواع کفش استفاده می شود.
  4. داشتن برجستگی های خاص روی پوست این حیوان برای ساخت انواع وسایل زیبایی آن را دو چندان کرده و گزینه بسیار مناسبی برای طراحی انواع وسایل مختلف است و نسبت به چند های دیگر زیبایی بهتری دارد چرم گاوی و گوسفندی به صورت ساده است اما پوست شتر مرغ به خاطر داشتن این برجستگی ها بسیار زیبا تر و ظریف تر به نظر می رسد.

صادرکنندگان چرم شتر مرغ به کشورهای دیگر

صادرکنندگان چرم شتر مرغ به کشورهای دیگر

بسیاری از تولید کنندگان و صادرکنندگان چرم شترمرغ صادراتی با توجه به کیفیت بی نظیر محصولاتشان توانستند انواع مختلف پوست و چرم این حیوان را به کشورهای متقاضی صادر کنند دلیل استقبال کشورهای خارجی از چرم این حیوان کیفیت بی نظیر و همچنین قیمت بسیار مناسبی که این صادرکننده برای آن در نظر می گیرد است.

بسیاری از تولیدات برای ساخت اشیای گرانقیمت به کار رفته و درآمد بسیار بالایی را از این راه به دست تولید کنندگان این محصول می رسد این تولیدات با توجه به کیفیت عالی و عمر طولانی که دارند و مورد پسند افراد خاص و مشکل پسند قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما