مرکز خرید چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی ضخیم یکی از پرفروش‌ترین و گران قیمت ترین انواع چرم است که کاربردهای بسیار فراوانی دارد. مرکز خرید چرم گاوی ضخیم این چند را در رنگهای بسیار مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و تمامی طیف های رنگ را داراست. در این مرکز می توانید ضخیم ترین انواع چرم گاوی را بیابید و آنها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید. برای مثال در مرکز خرید می توانید تمام طیف های رنگ سبز را بیابید و از هر کدام که دوست داشتید، خریداری نمایید. 

مرکز خرید چرم گاوی ضخیم

همه چیز درباره چرم گاوی ضخیم

همه چیز درباره چرم گاوی ضخیم تولید چرم گاوی نسبت به سایر انواع چرم ها زمانبرتر است، برای این منظور ابتدا باید گاوها را پرورش داد البته باید مراقب بود گاوی که می‌خواهند از آن چرم بگیرند، به هیچ عنوان دچار زخم و یا گزیدگی نشده باشد، زیرا این موضوع روی کیفیت چرم تاثیر گذار است. 

یکی از عوامل تاثیر گذار روی قیمت و کیفیت چرم گاوی این است که این چرم از کدام قسمت بدن گاو گرفته شده باشد. معمولاً چرم هایی که از قسمت میانی و کمر گاو گرفته می‌شود، کیفیت بسیار بالاتری دارند و طرفداران بیشتری را به خودشان جذب می کنند. اما چرم هایی که از دیگر قسمت های بدن گرفته شده است، هر کدام مشکلات مخصوص به خود را دارند. برای مثال چرمی که از قسمت پای گاو گرفته می‌شود، اندازه کوچکی دارد و برای تولید وسایل بزرگ کاربرد چندانی نخواهد داشت. 

چرم گاوی ضخیم قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر انواع چرم های نازک تر دارد و البته مصرف آن نیز بیشتر است از شرمگاهی ضخیم در تولید کیف، کفش، کیف پول و غیره استفاده می شود. وسایلی که با استفاده از چرم گاوی ضخیم تولید می شوند به هیچ عنوان خراب نمی شوند و تا سالهای سال برای شما کار می کند. 

چرم گاوی ضخیم علاوه بر اینکه طیف رنگ های بسیار زیادی را شامل می‌شود، طرح های گوناگونی نیز دارد. برای مثال ممکن است طرح این نوع چرم سوزنی و یا اشبالت باشد که هر کدام بنابر سلیقه، مشتریان مخصوصی را به خود اختصاص می‌دهند. 

راهنمای خرید چرم گاوی ضخیم

راهنمای خرید چرم گاوی ضخیم در هنگام خرید به این موضوع توجه کنید که برخی از افراد در هنگام فروش چرم گاوی ضخیم، به دنبال سود و منفعت خود هستند، بنابراین باید گام هایی را برای شناسایی چرم طبیعی و چرم مصنوعی طی کنیم: اول اینکه می‌توانیم با استفاده از تست گرما کیفیت چرم را تشخیص دهیم، زیرا چرم های طبیعی در برابر گرما جمع نمی شوند. دوم کرم های طبیعی معمولاً دارای شناسنامه هستند که با مشاهده آن می‌توانید به طبیعی بودن چرم پی ببرید. همچنین خرید از عمده فروشی چرم، روی قیمت آن تاثیر گذار است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما