مرکز صادرات چرم لباسی کش

چرم یکی از متریال هایی است که به طور گسترده ای در تولید کردن انواع پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل آن هم کیفیت خیلی زیاد این محصول و مدل های متنوع آن می باشد، که پاسخگوی نیاز هم مردم است.

مرکز صادرات چرم لباسی کشی، نمونه های مختلفی از این محصولات را به طور گسترده ای به کشور های مختلف دنیا از جمله همسایه های ایران ارسال کرده و در این مناطق به فروش می رساند.

مرکز صادرات چرم لباسی کش

ویژگی های بهترین انواع چرم

ویژگی های بهترین انواع چرم حتما هم شما تا به حال بارها و بارها لباس های چرمی را در بازار های مصرف دیده اید، در ادامه این مطلب در مورد ویژگی های چرم لباسی درجه یک و مرغوب با شما صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

  • چرم ها به طور کلی در دو نوع طبیعی و مصنوعی یافت می شوند، که چرم طبیعی از پوست بدن حیوانات، پرندگان و خزندگان حاصل می شود و چرم مصنوعی نیز از مواد پلیمری و پارچه تولید می گردد.
  • چرم طبیعی به دلیل اینکه از منشاء کاملا طبیعی حاصل می گردد، دارای سازگاری و هماهنگی کاملی با بدن انسان ها و محیط زیست و طبیعت است و به هیچ وجه موجب ایجاد هیچ نوع آلودگی در آن ها نمی شود، در نتیجه اگر از چرم طبیعی برای تولید کردن انواع لباس و پوشاک استفاده کنید، هرگز دچار حساسیت نمی شوید.
  • این نوع چرم بر اساس نوع حیوانی که برای تولید آن به کار رفته در دسته بندی های مختلفی جای می گیرد و در این بین چرم های سبک مانند چرم بزی و چرم های نیمه سنگین مانند چرم شتر مرغ، که لطافت و نرمی خیلی بیشتری دارند و حالت کشسانی پیدا می کنند، برای تولید لباس مناسب تر هستند.
  • از چرم های گاو یا گوساله و دیگر حیوانات هم می توان برای دوخت لباس هایی چون پالتو و کت استفاده کرد، که ایست بهتری داشته باشند و بر زیبایی آن ها اضافه گردد.

راهنمای عمومی خرید چرم لباسی

راهنمای عمومی خرید چرم لباسی برای خرید انواع چرم لباسی، باید به چند نکته دقت کنید، که برخی از آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • چرم لباسی باید تا حد امکان بدنه ای نرم و لطیف داشته باشد، تا زبری و سختی آن به هیچ وجه پوست بدن افراد را آزار ندهد.
  • چرمی که برای دوختن لباس مورد استفاده قرار می گیرد، بهتر است که خیلی سبک وزن باشد و سطح آن به طور طبیعی دارای منافذی باشد که هوا را از داخل خود رد و بدل نماید.
  • چرم لباسی باید ساختاری انعطاف پذیر و ارتجاعی داشته باشد، تا به سادگی در بدن قرار گرفته و حالت آن را به خود بگیرد و برای حرکات افراد محدودیتی ایجاد نکند.
  • بهتر است چرمی را برای لباس انتخاب کنید، که در آن از رنگ های طبیعی و گیاهی استفاده شده باشد، یا اینکه اصلا رنگ آمیزی نشده و به طور طبیعی به همان رنگ باشد تا برای سلامتی شما خطری ایجاد نکند و کاملا سالم و مطمئن باشد.

بررسی قیمت روز چرم لباسی کش

بررسی قیمت روز چرم لباسی کش قیمت انواع چرم لباسی مرغوب کشی، با توجه به نوع پوستی که در تولید آن استفاده شده است یا طبیعی و مصنوعی بودن آن تعیین می گردد، چرا که این ویژگی ها میزان مقاومت و مرغوبیت این محصول را تعیین می کنند.

بر این اساس نرخ انواع چرم های طبیعی از چرم های مصنوعی بسیار گران تر خواهد بود، چرا که دارای مرغوبیت بالاتری هستند. فروشندگان، این محصولات را به روش های مختلفی در بازار های سطح کشور توزیع می کنند، که این روش ها شامل عرضه اینترنتی محصولات و استفاده از درگاه های آنلاین می باشد، که موجب کاهش هزینه ها و زحمات خرید می شود.

در این راستا شما همراهان گرامی می توانید با به کار گیری همین وب سایت، به سادگی و در کمترین زمان ممکن به ثبت کردن سفارش و خرید چرم لباسی کشی از راه دور و به صورت غیر حضوری بپردازید و آن را درب منازل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما