مرکز عرضه چرم بز طرحدار

چرم بز طرحدار یکی از بهترین و زیباترین چرم های طبیعی مورد استفاده در تهیه محصولات چرمی می باشد که در راستای داشتن ظرافت مناسب توانسته است رضایت مشتریان بسیار زیادی را جلب نماید.

در مرکز عرضه انواع چرم های طبیعی، چرم بز در نمونه های طرحدار و در رنگ های بسیار زیبا معرفی می گردد و متقاضیان می ‌توانند با قدرت بسیار بیشتری نسبت به انتخاب آنها اقدام نمایند.

مرکز عرضه چرم بز طرحدار

مشخصات چرم بزی طرح دار

مشخصات چرم بزی طرح دار

چرم طبیعی اصل و با کیفیت یکی از بهترین متریال ها برای تهیه محصولات و کالا های مختلف می باشد که امروزه توسط تولید کنندگان برتر در ایران بر اساس بهترین تجهیزات تولید و در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

چرم طبیعی ایرانی دارای نمونه های مختلفی است که چرم بزی یکی از زیباترین و باکیفیت ترین نمونه های آن می باشد. چرم طبیعی طرح دار بزی کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف به خود اختصاص می ‌دهد و بیشترین استفاده از آن در تولید کیف، کفش، دستبند و … می باشد؛ زیرا این چرم ها در قیاس با دیگر نمونه ها از ضخامت بسیار کمی برخوردار هستند و در مقابل سطحی صاف و ظریف به خود اختصاص می ‌دهند.

از مهمترین مشخصات چرم بزی طرح دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این محصولات مقاومت بسیار خوبی دارند، اما تراکم آنها در مقایسه با چرم های گاوی بسیار کمتر است و در مقابل از چرم های گوسفندی دیگر بیشتر است.
  2. چرم‌های بزی در مقایسه با دیگر چرم های طبیعی انعطاف پذیر تر و سبک تر می باشند و می توان به راحتی آنها را از دیگر چرم های طبیعی تشخیص داد.
  3. چرم های بزی دارای سطح صاف و نرم هستند و از لطافت خاصی برخوردار می باشند و برای تهیه محصولات بسیار ظریف از آنها استفاده می شود.

موارد استفاده از چرم بزی

موارد استفاده از چرم بزی

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم چرم بزی در مقایسه با دیگر چرم های طبیعی از ظرافت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل از این محصول معمولاً در تهیه منسوجات و کالا های استفاده می شود که ظرافت خاصی به خود اختصاص می ‌دهند.

از مهمترین موارد استفاده از چرم بزی ساده و طرح دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در تهیه کیف، کفش، کت، کاپشن و پالتو
  • مورد استفاده برای تزیین روی میز و مبلمان
  • مناسب در تولید دستبند و زیورآلات بسیار ظریف
  • مناسب در تهیه روکش های خودرو

چرم طبیعی طرح دار بزی به کمک روش ‌های مختلفی تولید می شود و در راستای استفاده از بهترین تجهیزات این محصولات دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی می باشند و مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان محصولات چرمی قرار می ‌گیرند و روز به روز موارد استفاده از آنها گسترده‌ تر می ‌شود.

یکی دیگر از مهمترین دلایلی که از چرم بزی طرح دار طبیعی برای تهیه انواع کالا های چرمی استفاده می ‌شود قیمت مناسب این محصولات می باشد. تولید این محصول به صورت کاملا طبیعی و سنتی در تعداد بسیار زیادی انجام می‌ پذیرد و قیمت فروش آنها در قیاس با دیگر چرم ها بسیار مناسب اعلام می گردد. به عبارتی می ‌توان گفت جزو ارزان قیمت ترین چرم های طبیعی موجود در بازار هستند، به همین دلیل بسیاری از تولید‌کنندگان منسوجات و کالا های چرمی از این نوع چرم استفاده می نمایند.

خرید آسان انواع چرم بز طرحدار

خرید آسان انواع چرم بز طرحدار

برای خرید چرم طبیعی ایرانی روش های بسیار زیادی از سمت تولید کنندگان عمده در نظر گرفته شده است که مشتریان می توانند با خرید مستقیم و عمده از قیمت های مناسب این محصولات استفاده نمایند.

چرم بز طرحدار در روش های اینترنتی و مستقیم با قیمت های بسیار مناسب اعلام می گردد و همین امر موجب شده است که در سال‌ های اخیر این محصول در بازارهای داخلی و صادراتی در حجم های بسیار زیادی معرفی گردد و مشتریان با استقبال بی نظیری به سمت استفاده از این محصول تمایل پیدا می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما