مرکز فروش چرم طبیعی عمده

انواع چرم طبیعی عمده در این مرکز فروش با قیمتی پایین تر از قیمت بازار عرضه می گردد. چرم های بزی، گاوی و گوسفندی صادراتی موجود در این مجموعه علاوه بر تنوع رنگی، دارای طرح های جذاب و به روز نیز می باشد. همچنین امکان تولید چرم طبیعی با طرح و رنگ مد نظر مشتریان نیز وجود دارد که برای اطلاع از شرایط، می توان با واحد فروش ارتباط گرفت.

مرکز فروش چرم طبیعی عمده

نحوه تولید چرم طبیعی

نحوه تولید چرم طبیعی

آیا می دانید چرم طبیعی چگونه تولید گشته و به دست مشتری می رسد؟

پوست دام ذبح شده را جدا کرده و جهت تولید چرم آن را به کارخانه های چرم سازی می فروشند.

در ابتدا بایستی مو، چربی های اضافی و مواد زائد را از پوست جدا کرد که برای این منظور از دستگاه های بخصوص و مواد قلیایی و شیمیایی مشخصی استفاده می کنند.

در مرحله بعد پوست حیوان را دباغی می کنند تا به چرم خام تبدیل شود. (توجه داشته باشید که عملیات دباغی پوست، شامل چندین مرحله زمان بر می باشد.)

در ادامه چرم های خام را به صورت لایه لایه برش زده تا ضخامت چرم به مقدار مورد نظر برسد (از چرم هایی با ضخامت های مختلف برای تولید محصولات مختلف استفاده می شود.)

در مرحله آخر چرم ها را رنگ کرده و طرح های زیبایی را توسط صفحات فولادی بر روی سطح چرم پرس می کنند.

چرم های طبیعی تولید شده با توجه به کیفیتی که دارند، سورت بندی یا گرید بندی می شوند.

در نهایت ابعاد هر جلد چرم را با دستگاه اندازه گرفته و فوتاژ آن را به صورت یک عدد در پشتش درج می کنند.

پخش کننده چرم طبیعی عمده ارزان

پخش کننده چرم طبیعی عمده ارزان

چه کسانی چرم مورد نیازشان را به صورت عمده و در حجم بالا خریداری می کنند؟ به عبارت دیگر چه افرادی خواهان خرید چرم عمده هستند.

  1. مغازه دارانی که چرم طبیعی می فروشند
  2. کارگاه های تولیدی محصولات چرمی
  3. صادرکنندگان

این عزیزان چنانچه به دنبال مرکزی میگردند که هم چرم با کیفیتی عرضه نماید و هم قیمت نسبتا ارزان و مناسبی را ارائه دهد می توانند با شرکت پیش روی همکاری نمایند.

یکی از مزایای مجموعه ی پیش روی این است که می توان چرمی با رنگ و طرح مورد نظر مشتری تولید کرد. برای این منظور کافی است با واحد فروش ارتباط گرفته تا اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

بعلاوه چون واسطه ها حذف شده و چرم ها مستقیم از کارخانه به دست خریدار میرسد قیمت ها نسبت به بازار پایین تر و ارزانتر است که این موضوع مزیتی بزرگ بحساب می آید.

و نکته قابل توجه دیگر اینکه، به عنوان یک پخش کننده معتبر که به صورت کشوری فعالیت می کند، این امکان نیز وجود دارد که چرم طبیعی عمده به تمامی شهرهای ایران، در کمترین زمان ممکن ارسال شود تا در وقت و هزینه خریداران عزیز صرفه جویی گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما