نمایندگی عرضه چرم گاو میش

نمایندگی چرم گاو میش در این راستا با مشتریانی و شناخت بازار توانسته سود خوبی به دست آورد. چرم ها از موادی می باشند که امروزه در صنایع مختلفی به کار می روند. بازار خرید و فروش چرم نیز بسیار پر رونق می باشد.

چرم ها به دسته های مختلفی تقسیم می گردند یکی از این نوع چرم ها، چرم طبیعی گاومیش می باشد. چرم گاومیش درجه یک از پوست گاومیش ساخته می شود. فروش چرم طبیعی گاومیش، در ایران بسیار بالا می باشد. زیرا چرم طبیعی گاومیش دارای کاربرد های زیادی می باشد.

نمایندگی عرضه چرم گاو میش

مشخصات انواع چرم گاومیش

مشخصات انواع چرم گاومیش

مهمترین مشخصات چرم گاومیش عبارتند از:

  • مقاومت و دوام: ساختار فیبری بسیار محکمی داشته و ضخیم‌تر و قوی‌تر از سایر چرم های حیوانی است، به همین دلیل به نسبت سایر چرم‌ها، کمتر دچار ترک خوردگی و پاره شدن می‌شود.
  • انعطاف پذیری: این چرم انعطاف پذیر بوده و با فرم بدن استفاده کننده سازگار است. به همین دلیل محصولی که از طریق چرم گاو تولید می شود برای استفاده روزمره بسیار راحت است.
  • ضد آب بودن: در میان چرم های دیگر از قابلیت ضد آب بسیار خوبی برخوردار است.
  • ضخیم بودن: این پوست معمولاً ضخیم تر و سنگین‌تر از پوست‌های متداول است. به همین دلیل است که در دوخت کت، کیف و کفش از این نوع چرم زیاد استفاده می‌شود.
  • پوشیدن راحت: با دباغی خوب و پرداخت مناسب، پوشیدن آن به عنوان یک محصول پوشیدنی بسیار راحت است.
  • دباغی پوست گاو: دباغی پوست گاو راحت بوده و تقریباً هر نوع روش برنزه سازی را می‌توان روی آن استفاده کرد.

چرم گاومیش به طور طبیعی رطوبت را دفع می کند و شکل آن را حفظ می کند و در مقابل نور خورشید، گرم و سرما مقاومت بالایی دارد. از این محصول برای ساخت کاپشن، پالتو، کیف، کمربند و مبلمان استفاده می شود.

راهنمای خرید انواع چرم گاومیش

راهنمای خرید انواع چرم گاومیش

در هنگام خرید به اصل بودن چرم گاومیش توجه داشته باشید و مشخصات زیر توجه کنید از جمله:

  • عدم وجود زدگی و پارگی بر روی چرم
  • یکدست و یکرنگ بودن چرم دباغی
  • چرم مرغوب و باکیفیت باشد
  • ضخامت چرم در قسمت های مختلف تفاوت زیادی نکند و یکنواخت باشد.

چرم ها از مواردی می باشند که که امروزه در ابعاد و نوع های مختلف ساخته و عرضه می گردند. چرم طبیعی گاومیش، چون به طور طبیعی تولید شده است بوی خاصی دارد ولی چرم مصنوعی بوی خاصی ندارد. قسمت پشت چرم طبیعی گاومیش، حالت کرک مانند دارد. و همچنین بافت چرم آن، هیچگاه حالت تکراری به خود نمی گیرد و به صورت خاصی تولید می گردد. اما چرم های مصنوعی دست ساز، ساخت بشر می باشد و در کارخانه ها بافت های تکراری می گیرند.

چرم طبیعی گاومیش، ضخامت بیشتری نسبت به نوع های دیگر دارد از این رو برای تولید موادی استفاده می شود که استحکام بالایی نیاز دارند مانند کمربند چرمی مردانه، صندلی های چرمی و…. برای تعیین قیمت چرم طبیعی گاومیش، نیز درجه کیفیت و مرغوبیت چرم، نوع مرکز خرید بسیار دخالت دارد. این چرم که ضخیم‌تر از چرم گاوی است جهت تهیه چمدان، کمربند، جلد قنداق تفنگ، زین اسب و… استفاده می‌شود

توجه داشته باشید کیفیت چرم گاومیش طبیعی بر اساس ویژگی های زیر مشخص می شود که می‌توان به :اندازه های چرم، سالم بودن چرم، نوع دباغی و یکنواختی رنگ چرم، یکنواختی سطح چرم از نظر عاج، نوع رنگ که با مواد قیری یا مواد پوشانی رنگ شده، اشاره کرد.

شرکت بازرگانی چرم گاو میش

شرکت بازرگانی چرم گاو میش

شرکت بازرگانی چرم گاو میش ایرانی در این راستا با مشتریانی و ارائه محصولی ارگانیک توانسته سود خوبی به دست آورد. توجه داشته باشید در ایران انواع چرم های مختلف تولید می شوند.

چرم گاو میش یکی از انواع محصولات پر فروش در کشور است که به صورت عمده عرضه و پخش می گردد. فروش پررونق و خوب چرم گاو میش نشان دهنده کیفیت بالا و مرغوب این محصول در بین مشتریان می باشد.

مجموعه ما انواع محصولات چرمی از تولیدی های برتر کشور را با نازلترین قیمت ها عرضه و فروش می رسانند. و با حمایت مرکز تولیدی فروش انواع چرم طبیعی را با کیفیت های برتر و بهترین قیمت عرضه و فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما