نمایندگی فروش چرم مصنوعی در شیراز

فروش چرم مصنوعی در شیراز با کیفیتی تضمین شده در متراژها و حجم های دلخواه مشتریان، توسط نمایندگی های فروش مستقیم بهترین چرم های مصنوعی ایرانی و خارجی انجام می گیرد.
آیا شما هم تولید کننده انواع اکسسوری چرم شیک در شهر شیزار، اصفهان، مشهد یا هر شهر دیگری بوده و نمی دانید که چگونه می توانید خریدی اقتصادی و مطمئن از انواع چرم مصنوعی داشته باشید؟
آیا می دانید که کدام نمایندگی فروش چرم مصنوعی در نزدیکی شما، کیفیت متناسب با قیمت را ارائه می کند؟

[highlight color=”yellow”]نمایندگی فروش چرم مصنوعی در شیراز و سایر شهرهای کشور، پیشنهاد ویژه ای برای تمامی مشتریان این نوع چرم دارد.[/highlight]
فروش چرم مصنوعی در شیراز

آشنایی با کاربرد و مزایای چرم مصنوعی

چرم مصنوعی (Faux Leather) یکی از انواع چرم موجود در بازار است که تماما از مواد مصنوعی ساخته شده و از نظر ساختاری در دو دسته زیر خرید و فروش می گردد:

آشنایی با کاربرد و مزایای چرم مصنوعی چرم مصنوعی پلی اورتان (PU)

آشنایی با کاربرد و مزایای چرم مصنوعی چرم مصنوعی پلی وینیل کلراید (PVC)

شایان ذکر است که چرم مصنوعی وینیل در ایالات متحده امریکا در دهه 40 ساخته شد و در ابتدا برای تولیدی محصولاتی چون کفش، داخل خودرو و اثاثیه یا لوازم داخلی مورد استفاده قرار می گرفت.
چرم های مصنوعی ذکر شده، دارای مشخصات منحصربفردی بوده اند.
[toggle title=”چرم مصنوعی پی یو و پی وی سی” state=”open”]پارچه چرم مصنوعی PU؛ نرم تر، انعطاف پذیرتر و دارای تنفس بوده و چرم مصنوعی PVC قابلیت تنفسی نداشته اما برای محصولاتی استفاده می گردد که نیاز به رطوبت دارند. گفتنی است که چرم مصنوعی PU با پوشش زیرین غالبا از جنس پنبه، پلی استر یا چرم خرد شده ساخته شده و خیلی زیاد شباهت به چرم طبیعی داشته است.[/toggle]

[highlight color=”yellow”]در حقیقت چرم پلی اورتان، تازه تر و طبیعی تر از چرم وینیل یا پی وی سی به نظر می رسد.[/highlight]
فروش چرم مصنوعی در شیراز

فروش چرم مصنوعی در شیراز

حال با توجه به اینکه با مشخصات و انواع چرم های مصنوعی آشنا شدید، آیا دغدغه ی خرید این محصول در شیراز و سایر شهرهای کشور را داشته اید؟
آیا می دانید کدام مراکز فروش چرم مصنوعی در شیراز، کیفیت خوب و قیمت ارزان از چرم مصنوعی در طرح ها و رنگبندی های متنوع را عرضه می کنند؟
فروش چرم مصنوعی در شیراز و در تمامی شهرهای کشور، به شکل مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی، بدون هیچ واسطه ای به انجام می رسد.

[highlight color=”yellow”] چرا برای یکبار هم که شده خرید بهترین چرم مصنوعی در شیراز را به شکل آنلاین تجربه نمی کنید؟[/highlight]
فروش چرم مصنوعی در شیراز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما