کارگاه تولیدی چرم گاو میش صادراتی

فروش انواع چرم گاو میش صادراتی صد در صد طبیعی به صورت عمده توسط مجموعه ی ما عرضه می شود، ما بزرگترین کارگاه تولیدی چرم گاومیش صادراتی را از چند سال اخیر اداره می‌ کنیم، تمامی چرم های تولید شده ۱۰۰% طبیعی بوده و به سرتاسر استان های کشور عرضه می شوند، اگر شما هم می خواهید این محصولات را با قیمت های استثنایی از دست ندهید می توانید یک خرید غیر اینترنتی را با ما تجربه کنید.

کارگاه تولیدی چرم گاو میش صادراتی

تفائت چرم گاو میش با چرم پوست ماری

تفائت چرم گاو میش با چرم پوست ماری اگر با دنیای چرم ها آشنایی داشته باشید متوجه می شوید که چرم گاومیش ضخامت بیشتری نسبت به چرم پوست ماری دارد، چرم های گاومیش مقاومت بیشتر همچنین طول عمر بالایی دارند اما چرم های پوست ماری دارای ضخامت کمتر بوده و برای کاربرد های محدود ترین و استفاده می‌ شود.

بیشتر چرم های پوستی ماری برای تولید کیف و کفش به کار برده می شود، اما چرم گاومیش با توجه به کیفیت بالا خود برای تولید انواع کیف، مبلمان و صنایع چوبی به کار گرفته می شود، ضد آب بودن این چرم ها یکی از ویژگی های مهم مثبت محسوب می شود، معمولاً رنگبندی چرم های گاومیش بسیار متنوع بوده و مورد توجه خریداران قرار می‌ گیرد.

اگر بخواهیم از لحاظ ویژگی‌ های ظاهری این دو نوع چرم را مقایسه کنیم، معمولاً چرم های گاومیش یک دست بوده و با الگوی های تکراری تولید می شود، اما چرم های پوست‌ ماری با داشتن طرح های ریز و درشت برای سطح خود معمولاً به صورت یکنواخت دیده نمی شوند.

تنوع رنگی چرم های کار بیشتر و مشتری پسند تر می باشد به همین دلیل میزان تولید چرم گاومیش نسبت به سایر چرم های های موجود بالاتر رفته است.

صادرات چرم گاو میش صادراتی

صادرات چرم گاو میش صادراتی اگر به دنبال تهیه ی یک چرم مرغوب با قیمت عمده و مناسب هستید پیشنهاد می کنیم این مجموعه ی بی نظیر را از دست ندهید!

چرم صادراتی مشکی محبوب ترین و پر فروش ترین چرم ها محسوب می شود، این محصول با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و جذاب خود مورد توجه اکثر خریداران قرار گرفته است، برای تهیه ی انواع چرم مشکی ارزان قیمت می توانید محصولات را به صورت بی واسطه تهیه کنید.

توجه داشته باشید که تمامی محصولات کاملا مرغوب و درجه یک می باشد و برای تولید های مختلفی چون تولید کیف و کفش و حتی تولید مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد، شما به راحتی به روش غیر حضوری می توانید محصولات خود را به صورت عمده سفارش دهید، امیدواریم یک خرید لذت بخش و مطمن را با کادر ما تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما