مرکز اصلی فروش چرم مصنوعی درجه یک ایرانی

چرم مصنوعی درجه یک ایرانی بی واسطه و با نازلترین قیمت ممکن، هم اکنون از طریق مرکز اصلی خرید و فروش انواع چرم مصنوعی، به تمامی تولیدی های اکسسوری چرم عرضه مستقیم می گردد.

چرم مصنوعی درجه یک
با توجه به پیشرفت تکنولوژی انتظار می رود کیفیت تولید چرم مصنوعی به قدری باشد که تولیدی های اکسسوری چرم، تصور کنند همان کیفیت چرم طبیعی را خریداری کرده اند.
در این صورت است که می توان شاهد تولید محصولات چرمی باکیفیت، درجه یک و مرغوب بوده که می توانند قدرت فروش تولید کنندگان اکسسوری چرم را هم بالاتر برده باشند.
اما آیا با توجه به وجود واسطه ها در بازار چرم و واردات انواع چرم تقلبی و بی کیفیت از سایر کشورها، خرید چرم مصنوعی درجه یک آسان است؟
بنظر شما چگونه امکان آن وجود داشته تا قیمت و کیفیت متناسب با هم از انواع طرح ها و کالیته رنگبندی چرم مصنوعی را خریداری کرد؟

[highlight color=”yellow”]شرکت بازرگانی چارمین چرم با هدف دسترسی آسان اقشار جامعه و تولیدی های محصولات چرمی، خدماتی متفاوت را به مشتریان ارائه می کند.[/highlight]

چرم مصنوعی چگونه تولید می شود؟

چرم مصنوعی در انواع چرم مصنوعی PVC و چرم مصنوعی PU، ترکیبی از یک لایه روکش به نام SKIN و یک لایه اسفنج از جنس PVC یا PU تولید شده که بر روی یک پارچه پوشش داده شده است.
این نوع چرم تولید شده همان ظاهر و احساس چرم طبیعی را داشته اما از مزایای حتی بهتری نسبت به چرم طبیعی برخوردار می باشد.
پوشش دهی گسترانی یا پوشش دادن به طریق گستردن، از رایج ترین روش های تولید چرم مصنوعی پی وی سی به شمار می آید.

چرم مصنوعی ترمو

مهم ترین مزیت چرم مصنوعی چیست؟

یکی از مهم ترین مزایای چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی، علاوه بر ارزان قیمت بودن، متنوع بودن این نوع چرم است.
عواملی که باعث شده تا چرم مصنوعی متنوع ظاهر گردد، عبارتند از:

  • طرح چرم مصنوعی: امروزه چرم مصنوعی با تغییر کاغذ در خط تولید می تواند از طرح های متنوعی برخوردار باشد، مانند طرح پوست حیوانات، طرح لمه یا اکلیلی، طرح پانچی و غیره.
  • رنگ چرم مصنوعی: تنوع رنگی چرم مصنوعی از مهم ترین فاکتورهایی بوده که به چرم مصنوعی تنوع زیادی بخشیده است.
  • ضخامت چرم مصنوعی: شایان ذکر است که ضخامت چرم مصنوعی می تواند از 0.5 تا 5 میلی متر متغیر باشد و این خودش سرآغاز تنوع می باشد.
  • نوع پارچه: نوع پارچه ای که در پشت چرم مصنوعی لمینت می گردد نیز می تواند تنوع زیادی از کاربردها را برای انواع چرم مصنوعی به همراه آورده باشد. نوع پارچه پشت چرم مصنوعی می تواند از انواع پنبه، پارچه شمعی، نان وون، پلی استر و غیره بوده باشد.
  • کیفیت چرم مصنوعی: در حال حاضر انواع چرم مصنوعی درجه یک و درجه دو یا سه در بازار موجود بوده که هر یک با نرخ قیمت متفاوتی عرضه می شوند. طبیعی است چرم مصنوعی درجه یک خواهان بیشتری دارد.

چرم مصنوعی درجه یک

فروش چرم مصنوعی درجه یک

فروش چرم مصنوعی درجه یک آیا می دانید که کدام مراکز فروش چرم مصنوعی، توانسته انواع چرم مصنوعی درجه یک را عرضه کنند؟
فروش چرم مصنوعی درجه یک آیا مراکز فروش اینترنتی قابل اطمینان هستند؟
فروش چرم مصنوعی درجه یک توصیه مشاورین فروش چارمین چرم، خرید از سایت چرمان با بهترین درجه کیفی و در تنوع گوناگونی از طرح ها و رنگبندی ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما