ارزانترین قیمت چرم مصنوعی با کیفیت مرغوب

امروزه در بازارهای خرید و فروش انواع چرم مصنوعی، این محصول به شکل عمده یا تکی به فروش می رسد. ارزانترین قیمت چرم مصنوعی با کیفیت مرغوب در نمایندگی های فروش چرم مصنوعی به صورت متری و عمده و در تنوع رنگی زیادی به  بازار عرضه می شود.خریداران می تواند به صورت مستقیم و یا به صورت خرید آنلاین آنها را برای خود تهیه کنند.
آنها پس از دریافت مشاوره های لازم می توانند انواع چرم مصنوعی را طبق سلیقه خود انتخاب نمایند و رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشند.ارزانترین قیمت چرم مصنوعی با کیفیت مرغوب

استفاده از چرم مصنوعی در پوشاک و پارچه ها

استفاده از چرم مصنوعی در پوشاک و پارچه هاچرم مصنوعی که در محصولات مختلفی از جمله مبل، کفش، اتومبیل، پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد از بهترین اختراعات بشر است که توانسته کمک زیادی به زیبایی زندگی انسان‌ها کند. چرم بعد از سنگ و چوب، ابزاری قدیمی و قابل استفاده برای انسان‌ها بوده است. از دوران انسان‌های نخستین تاکنون چرم به‌ عنوان یک پوشش برای انسان استفاده شده است.
چرم مصنوعی نوعی از چرم است، با این تفاوت که کاملا از مواد مصنوعی تشکیل شده و به دلیل پرهزینه بودن چرم، امروزه چرم مصنوعی جایگزین مناسبی برای چرم است. چرم مصنوعی را با نام‌های مختلفی معرفی می‌کنند. در تولید وسایلی چون کفش، کیف، و اثاثیه منزل از چرم مصنوعی روکش مانند استفاده می شود و در زمانی که این چرم از پلاستیک ساخته شود، در تولید پوشاک و پارچه به کار می رود.
پارچه‌های چرمی از پارچه‌هایی هستند که مورد توجه بسیاری از فعالان صنعت مد، خیاطان و شیک پوشان قرار گرفته اند. از این نوع پارچه‌ها می‌توان برای دوخت انواع لباس های زنانه و مردانه، مانتو، پالتو، کاپشن، استفاده نمود. نوع چرم استفاده شده در پارچه‌ها متفاوت است. فروشندگان هم نام‌های چرم مصنوعی، چرم صنعتی، چرم غیرطبیعی، چرم گیاهی را برای فروش بکار می‌برند.
بیشترین موارد استفاده از چرم مصنوعی در پوشاک و پارچه‌هاست. چرم مصنوعی با وجود پوشش پلاستیکی در مقایسه با چرم حقیقی، به نگهداری کمتری نیاز دارد و به‌ راحتی رنگ خود را از دست نمی‌دهد و همچنین ترک برنمی‌دارد.

معرفی انواع چرم مصنوعی موجود در بازار

معرفی انواع چرم مصنوعی موجود در بازارانواع چرم مصنوعی موجود در بازار بر اساس جنس و طرح آن متفاوت است. چرم مصنوعی به دو دسته کلی تقسیم می شود: چرم مصنوعی پی وی سی و چرم مصنوعی پی یو.
چرم مصنوعی پی وی سی از جمله پرفروش ترین چرم های مصنوعی در بازار است که یکی از مهم ترین دلایل آن شباهت بسیار زیاد به چرم های طبیعی است. چرم های مصنوعی از الیاف مصنوعی تولید می شوند اما شباهت زیادی به چرم طبیعی دارند. در چرم های مصنوعی معمولا لایه های زیرین از نمد یا صفحاتی از تار و پود نخی تشکیل شده‌اند.
چرم های مصنوعی پی وی سی بیشتر به چرم های مصنوعی گاوی شباهت دارند و یکی از دلایل فروش بالای آنها هم همین است. چرم مصنوعی پوشاک هم در این دسته از چرم قرار دارد و در صنعت پوشاک کاربرد فراوانی دارد. استحکام بالای چرم پی وی سی نیز مزیت دیگری است که این نوع چرمها دارا هستند.
چرم پی یو  یک  نوع چرم مصنوعی است که در آن پلی اورتان بر روی یک لایه زیرین کشیده می شود. چرم مصنوعی پی یو ابتدا برای استفاده در صنعت چرم مصنوعی کفش اختراع و به بازار عرضه شد اما پس از مدتی  تغییراتی در آن داده شد تا برای استفاده در صنعت مبلمان و خودرو نیز به کار رود. یک مزیت بسیار مهم پی یو امکان تولید آن در طرحها و رنگهای بسیار متنوع است.
از انواع دیگر چرم مصنوعی موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد.
چرم مصنوعی طرح دار: این نوع چرم غالبا به صورت یک صفحه تولید شده در کارخانه ها است که این صفحه از طرح های مختلفی مانند طرح سنگی، پوست ماری و کروکدیلی تشکیل یافته است. در تولید این نوع چرم از حرارت و فشار بالایی استفاده می شود. چرم های مصنوعی پوست ماری دارای قیمت کمتری نسبت به سایر چرم های مصنوعی می باشند.
چرم اشبالت مصنوعی: این نوع چرم در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد و از زیر پوست گاو تهیه می شود. ظاهر این نوع چرم پرز مانند است و ضخامت آن معمولا در حدود پنج الی هشت میلیمتر می باشد. معمولا چرم اشبالت مصنوعی دورو برای تولید کیف و کفش و همچنین کارهای هنری و دستی در رنگ های مختلف استفاده می شود. هنگام استفاده از چرم اشبالت مصنوعی حتما دقت کنید که از نوع باکیفیت آن استفاده نمایید.
چرم مصنوعی اکلیلی: از جمله بهترین و پراستفاده ترین چرم های مصنوعی موجود در بازار چرم مصنوعی اکلیلی است. این نوع چرم دارای مقاومت مناسب و سطح براق و درخشنده است. همچنین رنگ پذیری بالایی دارد. این چرم در رنگ های مختلفی مانند مشکی، قرمز، آبی، طلایی و نقره ای تولید می شود. کاربرد اصلی این نوع چرم در تولید مبلمان، کیف، کفش و مواردی از این دست می باشد.

چگونه چرم مصنوعی مرغوب و باکیفیت را بشناسیم؟

چگونه چرم مصنوعی مرغوب و باکیفیت را بشناسیم؟یک پارچه چرم مصنوعی مرغوب و باکیفیت، از پشتی با دوام بالا برخوردار است و به هیچ وجه در برابر خراش و کثیفی، حالت خود را از دست نمی دهد و پوسته پوسته یا ترک خورده نمی شود و مقاومت بالایی در برابر خراش دارد.
اگر به دنبال خرید بهترین کیفیت و مرغوبترین چرم مصنوعی هستید بهترین کار این است که نمایندگی های معتبر فروش در بازار را شناسایی کنید. زیرا امروزه به دلیل وجود واسطه ها و افراد سودجو در بازار خرید و فروش چرم، گاهی اوقات چرم های تقلبی و بی کیفیت به جای چرم مصنوعی مرغوب، با قیمت بالایی به فروش می رسند.
فروش چرم مصنوعی با کیفیت در بازارهای خرید و فروش کشور انجام می شود و خریداران و مصرف کنندگان می توانند با راحتترین شکل ممکن خرید ارزان تر و با کیفیت تری را تجربه کنند.

ارزانترین قیمت چرم مصنوعی مرغوب در کشور

ارزانترین قیمت چرم مصنوعی مرغوب در کشوربا توجه به کاربردهای مختلف چرم در زمینه های مختلف در حال حاضر مراکز زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. در صورتی که شما قصد خرید ارزانترین چرم مصنوعی با بالاترین کیفیت را دارید می توانید با کارشناسان فروش توزیع کننده این محصول ارتباط برقرار کنید.
عوامل بسیاری در قیمت چرم مصنوعی در بازار موثر است. عواملی همچون کیفیت چرم، طرح موجود بر روی چرم، جنس آن، لایه پارچه بکار رفته در زیر سطح چرم، وزن، میزان انعطاف پذیری آن. تمامی این عوامل در قیمت چرم مصنوعی در بازار نقش دارند و صنعت چرم را رونق می بخشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما