فروش چرم مصنوعی به صورت اینترنتی در کرج

چرم مصنوعی محصولی است که جایگزین چرم در صنایع مختلف مانند کفش و لباس شده است و در تمام کشور های دنیا استفاده می شود و طرفداران زیادی دارد. فروش چرم مصنوعی اینترنتی توسط شرکت ما صورت می گیرد  و شما میتوانید به راحتی این محصول را تهیه کنید. 

فروش چرم مصنوعی به صورت اینترنتی در کرج

آشنایی با نمونه های مختلف چرم مصنوعی

آشنایی با نمونه های مختلف چرم مصنوعیچرم مصنوعی دارای چندین مدل مختلف است که ما در اینجا چند نمونه از آن را نام می بریم . چرم مصنوعی منفذ دار یکی از انواع مختلف چرم های مصنوعی می باشند که قابلیت تنفس دارند. این محصول از یک پوشش پلاستیکی پلی اورتان ساخته شده. کورفوم نوع دیگری از چرم مصنوعی می باشد که در فعالیت های مختلفی از جمله کمربند استفاده می شود. این محصول در زین های سوار کاری بیشتر استفاده می شوند ولی در صنایع دیگر همچون کفش سازی نیز کارایی دارند. چرم های مصنوعی مخصوص صحافی نیز در بازار موجود می باشند. این نوع چرم در جلد کتاب ها استفاده می شوند و در جهان بسیار طرفدار دارند. چرم های مصنوعی همچنین در ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرند. چرم های طبیعی به علت اینکه هوا را از خود عبور نمی دهند موجب تعرق زیاد صندلی های ماشین می شود ولی چرم مصنوعی این مشکل را حل کرده چون مدل هایی از چرم مصنوعی هستند که قابلیت تنفس دارند و جلوی عرق کردن صندلی های خودرو را می گیرند. چرم مصنوعی به علت گران بودن چرم طبیعی و حمایت از حقوق حیوانات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

چرم مصنوعی گاوی پشت پنبه ای

چرم مصنوعی گاوی پشت پنبه ایچرم مصنوعی پشت پنبه ای که شباهت زیادی به چرم طبیعی گاوی دارد. چرم مصنوعی گاوی از مواد پلیمری یا همان پلاستیکی ساخته شده اما با تغییرات جزعی در آن به شکل چرم طبیعی گاوی درآمده است. این محصول در صنایع مختلفی مانند کفش سازی، لباس، کمربند و… استفاده می شود. همان طور که از نام این چرم معلوم است پشت آن پنبه وجود دارد و همین هم یکی از علت های محبوبیت این محصول است. تفاوت این چرم با چرم طبیعی گاوی این است که آب از آن عبور نمی کند و در برابر حرارت نیز مقاوم نیست. این نوع چرم به علت گران بودن چرم طبیعی گاو و همین دلایل اخلاقی که به حمایت از حقوق حیوانات بر می گردد مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت های این چرم با چرم طبیعی در ظاهر معلوم نمی شود ولی با کمی توجه نمایان است. این چرم بر خلاف چرم طبیعی گاو بعد از چروکیده شدن به حالت اول خود بر نمی گردد. همچنین این محصول بوی چرم طبیعی را نمی دهد و بوی مواد شیمیایی و پلیمری دارد. این محصول همچنین مناسب کار های هنری نیز می باشد و هنرمندان به علت قیمت زیاد چرم طبیعی گاوی از این محصول نیز استفاده می کنند. بیشترین استفاده از این نوع چرم مصنوعی گاوی در کیف سازی است و طرفداران زیادی در تمام جهان دارد. 

تفاوت چرم مصنوعی و صنعتی در چیست؟

تفاوت چرم مصنوعی و صنعتی در چیست؟اگر از گذشته تا کنون چرم مصنوعی دچار تغییرات زیادی شده اما هنوز نشانه هایی وجود دارد که چرم مصنوعی را از چرم طبیعی جدا می کنند. البته تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی کار آسانی نیست. اول از همه در مورد چرم طبیعی باید بگوییم که این محصول از به طور مستقیم از روش دباغی به دست می آید و قطعا کیفیت بیشتر نسبت به چرم مصنوعی دارد. این محصول ازپوست حیواناتی نظیر گاو، گوسفند، مار و بز و… به دست می آید. در مورد چرم مصنوعی هم باید بگوییم که چرم مصنوعی به روش صنعتی و از مواد پلیمری یا همان پلاستیکی ساخته می شود. این محصول در دو مدل تر و خشک تولید می شود که هر کدام شرایط ویژه ویژه تولیدی خود را دارند. استفاده کردن از چرم مصنوعی به علت گران بودن چرم طبیعی و دلایل اخلاقی که به حقوق حیوانات بر می گردد بیشتر از چرم طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. برای شناسایی چرم مصنوعی از چرم طبیعی ابتدا باید محصول مورد نظر را لمس کنید چرم های طبیعی معمولا حس گرمی و نرمی را انتقال می دهند و در مورد چرم های مصنوعی این دقیقا برعکس است و چرم های مصنوعی حس سردی و سختی را انتقال می دهند. از دیگر نشانه های چرم طبیعی این است که چرم طبیعی بعد از چروکیده شدن سریعا به حالت اول خود برمی گردد این ویژگی در چرم های مصنوعی وجود ندارد. از دیگر موارد بو کردن است چرم طبیعی بوی خاصی دارد. حرارت دادن یکی دیگر از راه ها می باشد چرم طبیعی مفاومت زیادی در برابر حرارت دارد. خواندن مشخصات محصول  نیز می تواند شما را یاری کند معمولا هر محصولی که در آن چرم وجود دارد دارای کاتالوگ توضیحات است. چرم اگر طبیعی باشد خیلی سریع رطوبت را جذب می کند علت این هم وجود منافذ ریز روی آن می باشد. چرم مصنوعی بر عکس این می باشد و جذب رطوبتی ندارد. 

فروش چرم مصنوعی در کرج

فروش چرم مصنوعی در کرجچرم مصنوعی یکی از پر طرفدار ترین محصولات در ایران و جهان است و کارایی های زیادی دارد.به علت گران بودن چرم طبیعی و حمایت از حیوانات این محصول بهترین انتخاب برای شما می باشد که قصد کار با چرم دارید. هم اکنون در شهر کرج فروشگاه ها و نمایندگی هایی وجود دارند که اقدام به فروش چرم مصنوعی می کنند. شما هنگام خرید این محصول باید به کیفیت ساخت چرم مصنوعی توجه داشته باشید. چرم مصنوعی گاوی از بهترین چرم های مصنوعی می باشد که خریداران بسیاری دارد. شرکت ما مفتخر است که توانسته چندین سال بهترین و با کیفیت ترین نوع چرم مصنوعی را در شهر کرج پخش کند و رضایت مشتریان را تا حدود زیادی برآورده کند. چرم مصنوعی شرکت ما از مرغوب ترین مواد است و کیفیت آن تضمینی است. شما هم اکنون می توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با انواع مختلف چرم مصنوعی آشنا شوید و محصول مورد نظر را خود را انتخاب و به ساده ترین و شکل و یهترین قیمت خریداری کنید. همچنین شما می توانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشورت های لازم در خصوص در تهیه چرم مصنوعی را از آنها بگیرید.امیدوارم از مطالب کمال استفاده را برده باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما