نرخ مصوب چرم طرح حصیری

به طور کل، چرم در دو دسته طبیعی و مصنوعی قرار می گیرد، که هر کدام ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. چرم طبیعی به دلیل نوع فرآوری آن، از بها و طول عمر بیشتری به مراتب برخوردار است.

چرم حصیری طبیعی و مصنوعی، بسیار پرکاربرد بوده و جایگاه ویژه ای دارد. استعلام نرخ مصوب چرم طرح حصیری، از طرق مختلفی امکان پذیر است و قیمت آن بر اساس درجه کیفی تعیین می گردد. 

نرخ مصوب چرم طرح حصیری

کاربرد چرم طرح حصیری چیست؟

کاربرد چرم طرح حصیری چیست؟ یکی از صنایعی از چرم طرح حصیری به طور گسترده ای در ساخت تولیدات و محصولات متنوع مورد استفاده قرار می گیرد، صنعت مبلمان سازی است. برای تولید انواع مبلمان های اداری و منازل، از چرم طرح حصیری مرغوب به کار برده می شود. این نمونه از چرم، از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل دوام و استحکام قابل توجهی که دارد، می توان برای ساخت انواع متنوعی از مبل ها استفاده کرد و ظاهری جذاب و بسیار زیبا به وجود می آورد. 

از دیگر کاربرد های مهم چرم طرح حصیری، برای ساخت و تولید انواع اکسسوری است. این چرم در ضخامت ها و ابعاد متنوعی تولید می شود که دارای لطافت خاصی است و از انعطاف پذیری بالایی بهره می برد. چرم حصیری، دارای طرح ها و مدل های مختلفی است و در ساخت انواع کیف، کفش، دست بند چرمی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. 

یکی از استفاده های چرم طرح حصیری، به عنوان پوشش برای دیوار است و رنگ قهوه ای آن، از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. استفاده از این نمونه از چرم، فضا و دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد ایجاد می کند. از طرفی، محافظ بسیار مناسبی برای سطح زیرین است. به علاوه، در برابر نم و رطوبت بسیار مقاوم می باشد و از دوام خوبی، در مقابل حلال ها و مواد شیمیایی بهره مند است. 

فروش سفارشی چرم طرح حصیری

فروش سفارشی چرم طرح حصیری فروش سفارشی چرم طرح حصیری، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی، از طرق مختلفی انجام می پذیرد و از قیمت های مختلفی بهره می برد. خرید عمده چرم به صورت مستقیم و بدون واسطه با حذف دلالان، دارای مزایای ویژه ای است.

از جمله این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است. آنچه که بر قیمت کلی چرم تاثیر بسزایی دارد، می توان به طبیعی یا مصنوعی چرم، جنس چرم، ابعاد آن و غیره اشاره کرد. در هنگام خرید، حتما مشاوره های لازم را از افراد باتجربه و کارشناس دریافت نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما