خرید بهترین چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی ضخیم چرمی است که دارای مقاوت بالایی نسبت به سایر چرم ها می باشد و برای تولید پالتو، کیف و کفش از آن استفاده می کنند. چرم گاوی دارای رنگبندی متنوعی می باشد که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. بهترین چرم گاوی را می توانید از مراکز فروش چرم معتبر که در کشور وجود دارد خریداری نمایید. 

خرید بهترین چرم گاوی ضخیم

خصوصیات ظاهری چرم گاوی ضخیم

خصوصیات ظاهری چرم گاوی ضخیم چرم ماده ای پایدار و انعطاف پذیر است که از پوست حیوانات مختلف به ویژه پوست گاو تهیه می شود. چرم طبیعی چرمی است که از پوست حیوانات مانند گاو، بز و گوسفند تولید می شود و زیباتر و محکم تر است. چرم مصنوعی چرمی است که از مواد پلاستیکی تهیه می شود و کیفیت خوبی ندارد. انواع چرم در دسته های مختلفی مانند چرم سبک، چرم نیمه سنگین، چرم سنگین، چرم  مراکشی، چرم اسپانیایی، چرم نبوک و … قرار می گیرند. از انواع چرم گاوی می توان به چرم جیر، چرم اشبالتی، چرم ورنی و چرم هورس نام برد.

چرم گاوی ضخیم دارای الیاف متراکم است و دارای مقاومت بالایی می باشد که سطح آن بسیار نرم، لطیف و یکدست است؛ این نوع چرم به صورت نرم و خشک و در ضخامت های متفاوتی تولید شده که در ساخت دستکش های ایمنی، انواع کیف اداری، کمربند، جاکلیدی، کیف لب تاپ، کیف دوشی، کیف پاسپورتی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تهیه چرم گاوی از مصنوعی باید به چند نکته توجه کنیم:

  1. چرم باید دارای مهر استاندارد و معتبر باشد
  2. جنس چرم گاوی دارای شرایط دوخت بسیار عالی می باشد
  3. چرم گاوی آتش نمی گیرد
  4. با لمس کردن چرم گاوی می توان فهمید که چرم اصلی می باشد
  5. چرم اصل گاوی بوی خوبی می دهد

سفارش چرم گاوی ضخیم

سفارش چرم گاوی ضخیم در بازار های داخلی و خارجی چرم گاوی یکی از پرفروش ترین چرم موجود در بازار می باشد و قیمت چرم گاوی نسبت به چرم بزی و گوسفندی گران تر است. چرم گاوی درجه یک در استان تبریز تولید می شود و به بازار داخلی و کشوری مانند چین، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، هند، پاکستان و … صادر می شود.برای خرید چرم گاوی به صورت مستقیم و حضوری از تولید کننده می توانید آن را خریداری نموده که این نوع روش خرید بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. 

دفتر فروش چرم این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد و شما برای سفارش چرم گاوی می توانید به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما