تولید انبوه چرم فانتزی صادراتی

چرم از گذشته تا کنون به عنوان یکی از مهم ترین محصولات مورد استفاده انسان ها شناخته شده است. 
چرم ها به طور کلی در دو دسته چرم های طبیعی و چرم های مصنوعی دسته بندی می شوند که سالیان زیادی تنها چرم موجود، چرم طبیعی بود اما با گذر زمان دیگر استفاده از چرم های طبیعی به صورت سنتی نه تنها دارای دردسر های خاص خودش بود بلکه حتی قیمت های گزافی را به خریدار تحمیل می کرد و در تنوع طرح، رنگ، الگو و بافت نیز با محدودیت های بسیار زیادی رو به رو بود؛ از همین رو چرم فانتزی صادراتی جایگزین مناسبی برای این چرم ها در بسیاری از صنایع شناخته شد. 

تولید انبوه چرم فانتزی صادراتی

اطلاعاتی درباره چرم فانتزی

اطلاعاتی درباره چرم فانتزی چرم های مصنوعی یا همان چرم های فانتزی امروزه طیف وسیعی از بازار محصولات چرمی را به خود اختصاص داده و با توجه به مزیت های بسیار زیادی که نسبت به چرم های طبیعی دارد، بسیار مورد استقبال تولیدی ها و مصرف کنندگان قرار گرفته است؛ از این چرم ها امروزه در تولیدی های پوشاک، کیف و کفش و … نیز استفاده می شود. 
در این قسمت به ذکر مهم ترین مزیت های چرم فانتزی نسبت به چرم طبیعی می پردازیم: 
1. قیمت: شاید بتوان گفت مهم ترین دلیل رغبت تولیدی ها و مصرف کنندگان به استفاده از چرم های مصنوعی قیمت بسیار مناسب آن نسبت به چرم های طبیعی است که هزینه تولید کالاهای چرمی را به شدت پایین می آورد و توان خرید محصول را برای همه اقشار جامعه فراهم می کند. 
2. تنوع در رنگ، طرح، الگو و بافت چرم: چرم های طبیعی با توجه به ویژگی های ظاهری و محدودیت در تنوع مولفه های ذکر شده، جواب گوی همه سلیقه های مصرف کنندگان نبود ولی امروزه با رفع این محدودیت ها در تولید چرم های مصنوعی، کالاهای چرمی مناسب با سلیقه همه ی اقشار جامعه از کودک کم سن تا افراد مسن تولید و ساخته می شود. 
3. تنوع در ضخامت چرم: علاوه بر موارد گفته شده در بالا چرم های فانتزی در انواع ضخامت ها قابلیت ساخت و تولید را دارند و شما می توانید خرید چرم فانتزی خود را مناسب با ضخامت مورد نیاز محصول خود انجام دهید تا کیفیت کالای چرمی شما حفظ شود. 

قیمت ارزان چرم فانتزی صادراتی

قیمت ارزان چرم فانتزی صادراتی همان طور که ذکر شد قیمت چرم فانتزی بسیار کم تر از چرم های طبیعی است اما این قیمت باز هم کم تر می شود اگر شما از یک مرکز خرید چرم معتبر خرید کنید. 
فروشگاه چرم فانتزی ما با حذف واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، توانسته است بهترین کیفیت چرم فانتزی صادراتی را با مناسب ترین قیمت موجود در بازار برای شما فراهم کند. 

برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه چرم های فانتزی و اطلاع از نحوه خرید چرم فانتزی شما می توانید با کارشناسان متخصص فروشگاه ما در تماس باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما