تولیدکنندگان چرم مخصوص روکش

چرم مخصوص روکش یکی از بهترین جنس ها است که در طرح و رنگ های مختلفی وارد بازار می شود و بسته به ضخامت و نرمی دارای کیفیت های مختلفی می باشد و در بازار این محصول به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد، تولید کنندگان آن نیز این محصول را به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت وارد بازار می کنند.

تولیدکنندگان چرم مخصوص روکش

بهترین ترفند برای تشخیص چرم اصل

بهترین ترفند برای تشخیص چرم اصل چرم اصل نرم و منعطف بوده و در سرمای بالا دچار ترک نمی شود و نمونه های طبیعی دارای شناسنامه بوده و لذا اطمینان در مورد اصل بودن آن به مشتری می دهد، دارای طرح های غیر تکراری است مثلا اگر به کیف تهیه شده با آن توجه کنید خواهید دید که هر سمتی از آن دارای طرحی مختلف می باشد.

چرم اصل از بوی غیر پلاستیک برخوردار بوده و بوی آن طبیعی است و پشت آن نیز دارای پرز می باشد مثلا کفش تهیه شده با آن داخلی پرزی دارد و بدون روکش است، همچنین وقتی چرم اصل را می سوزانیم بوی شبیه به موی سوخته از آن به مشام می رسد و براحتی نیز نخواهد سوخت.

چرم طبیعی به دلیل طبیعی بودن آب را به آرامی جذب می کند ولی نوع مصنوعی به دلیل ساختار پلاستیکی که دارد آب را در خود نگه می دارد، چرم اصل دارای ضخامت ناهمگن است به گونه ای که سمتی از آن ضخیم و سمتی دیگر نازک بوده و برخی نقاط مات و برخی نقاط براق خواهد بود.

فروشنده برتر چرم مخصوص روکش

فروشنده برتر چرم مخصوص روکش مرکز خرید چرم مخصوص روکش در بازار کیفیت های مختلفی از این محصول را ارائه می کند که قیمت های هر نمونه ای از آن متفاوت می باشد، پخش عمده چرم نیز به وفور انجام می شود که به دلیل تنوعی که در طرح و رنگ آنها وجود دارد نیاز تمام مشتریان پوشش داده می شود.

روکش های چرمی از مزایای زیادی برخوردار است و نظافت و تمیز کردن آنها راحت تر می باشد لذا در صورت کثیف شدن با کهنه ای مرطوب می توان آن را برق انداخت، لذا برای کسانی که از این روکش زیاد استفاده می کنند و بیشتر آن را در معرض کثیف شدن قرار می دهند بهتر است از نوع چرم را خریداری کنند.

روکش چرمی نمای بسیار جذاب و شیکی دارد و در صورت با کیفیت بودن دوام و استحکام بیشتری داشته و ماندگار خواهد بود تنها نکته ای که باید در مورد آن رعایت کرد این است که نباید آن را به اجسام تیز نزدیک نمود تا دچار بریدگی نشود، در اینصورت از عمر بالایی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما