تولید انبوه چرم گاوی درجه یک

کفش کیف و لباس چرمی در بین مردم بسیار ارزشمند است و روزانه تعداد زیادی از این جنس مورد استفاده قرار می گیرد چون همگی از کیفیت این جنس به خوبی آگاه هستند. از نمونه چرم های مناسب برای دوخت این وسایل چرم گاوی درجه یک می باشد که بهترین نوع چرم می باشد و از بقیه چرم ها محکم تر و در دسترس تر است.

تولید انبوه چرم گاوی درجه یک با مناسب ترین قیمت همراه است و افراد می توانند به صورت عمده آن را خریداری کننند.

تولید انبوه چرم گاوی درجه یک

ویژگی های چرم گاوی درجه یک

ویژگی های چرم گاوی درجه یک امروزه شغل های خانگی افزایش یافته است یکی از این شغل ها چرم دوزی می باشد که اعم از دوخت انواع کیف و کفش می باشد که بیشتر از چرم گاوی برای اینگونه محصولات استفاده می شود اما اگر قصد چنین کاری را دارید باید ویژگی های چرم گاوی درجه یک را بدانید. چرم ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. چرم سنگی یا چرم گاوی
  2. چرم نیمه سنگین یا چرم گوسفند
  3. چرم سبک یا چرم بز

چرم گاوی نسبت به این دو نوع چرم محکم تر و ضخامت بیشتری دارد به همین علت است که برای دوخت کیف های که کارایی زیادی دارند مانند کیف اداری، کیف پول و کیف مدرسه و…. از این جنس استفاده می شود تا هم عمر زیادی داشته باشند و هم به دلیل سختی این نوع چرم شیک و محکم بماند و شکسته نشود.

اگر دقت کرده باشید انواع کاپشن ها و پالتوهای زنانه که از جنس چرم گاوی دوخته شده است تا چندین سال قابلیت پوشیدن را دارند بدون آنکه پاره شوند و نازک شوند که از ویژگی های چرم گاوی همین طول عمر بالا است. از دیگر ویژگی های ممتاز که چرم گاوی دارد بوی آن است که یکی از راه های شناخت این چرم می باشد که همیشه با این محصول می ماند.

نرخ روز چرم گاوی درجه یک

نرخ روز چرم گاوی درجه یک چرم گاوی به دلیل اینکه بزرگ است و از تمام قطعات آن می شود استفاده کرد و دور ریز ندارد و هم اینکه محکم تر است گران تر از چرم بزی و گوسفندی می باشد ولی در عوض عمر بالا و کیفیت بهتری دارد. با حذف واسطه و فروش مستقیم قیمت کلی چرم کاهش یافته است و کسانی که خرید عمده چرم دارند می توانند با هزینه کمتری آن را خریداری کنند.

نرخ روز چرم گاوی درج یک بستگی به نوع دباغی شده گاو دارد و آیتم های مختلف دیگری نیز بر روی این قیمت گذاری بستگی دارد. چرم گاوی با طرح های مختلف طبیعی همراه است و رنگ بندی آن در طیف رنگی قهوه ای می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما