فروش کلی چرم اکلیلی ریز

از قدیم الایام دوخت لباس با انواع پارچه باب بوده است و هرچه پارچه زیباتر باشد لباسی که شما آن پارچه را در آن نیز به کار می برید بسیار زیباتر و شکیل تر خواهد بود. اکثر افراد پوشاکی که در آن این پارچه به کار رود را دوست دارند. حال چرم را هم زیباتر می کنند و تولید کنندگان روی آن را با لایه ای اکلیل می پوشانند که به آن چرم اکلیلی روز گویند.فروشگاه های سطح کشور ما فروش کلی چرم اکلیلی ریز را در دستور کار خود دارند.

فروش کلی چرم اکلیلی ریز

انواع چرم اکلیلی را بشناسید

انواع چرم اکلیلی را بشناسید چرم اکلیلی از معدود پارچه هایی است که به دلیل زیبایی بالا هر کسی آن را فورا می پسندد. شما برای سفارش چرم اکلیلی ابتدا باید جنس پشت پارچه را مشخص نمایید. حتما چرم یکی از زیباترین و محکم ترین نوع پارچه ها می باشد. چرم برای دوخت انواع لباس کفش و کیف به کار می رفته و می رود.

پشت سوزنی، پشت فوتر، پشت pu و پشت پارچه.  بنابراین بر اساس نیازتان و کاری که می خواهید با پارچه انجام دهید باید نوع آن ابتدا تعیین شود. البته شما می توانید این پارچه ی آماده را در مقادیر کم هم از فروشگاه ها خریداری نمایید.

از این پارچه ی زیبا چیزهای متنوعی ساخته می شود از جمله: کیف های شیک، تاج مخصوص عروس، تم تولد و چیزهای زیاد دیگری.

امروزه به دلیل استقبال بالای افراد از این پارچه، چرم اکلیلی در رنگ های مختلفی ساخته و تولید می شوند پس شما با دست باز می توانید هر رنگی را که دوست داشتید بخرید.

چرم ها با دو نوع چرم اکلیلی درشت و چرم اکلیلی ریز تولید می شوند که هر کدام کارایی خاص خود را دارد اما اکلیلی ریز طرفداران بیشتری دارد.

چرم ها پارچه های بسیار پر طرفداری هستند که تمامی خانم ها عاشق آن می باشند و اگر با اکلیل تزیین شود که خیلی بیشتر تمامی افراد جذب آن می شوند. و برای انواع وسائل جذاب می توان از آن بهره برد.

شما با داشتن تاج اکلیلی یا کیف اکلیلی هم چون ستاره ای در شب مهمانی خود می درخشید.

پخش چرم اکلیلی ریز

پخش چرم اکلیلی ریز برای چک کردن قیمت ها می توانید به سایت ما سری بزنید و از قیمت روز چرم اکلیلی مطلع شوید. 

شما با مراجعه به فروشگاه های مرکزی ما یا تولیدی ما می توانید به عمده فروشی چرم ما نیز سری زده و بهترین پارچه چرم با کیفیت خوب و قیمت مناسب بخرید. چون خود تولید کننده ی این پارچه هستیم و واسطه ها را حذف کرده ایم قیمت های ما بسیار عادلانه تر از بازار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما