قیمت انواع چرم طبیعی ضخیم

چرم طبیعی ضخیم باعث زیبایی چند برابر هر محصولی می شود و می تواند آن را بسیار خاص کند. ولی نکته ی مهم در خرید چرم این است که شما بتوانید چرم اصل و خالص را خریداری کنید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا چند راهکار به شما یاد دهیم تا بتوانید به راحتی چرم طبیعی را از تقلبی تشخیص دهید.

قیمت انواع چرم طبیعی ضخیم

شناسایی تخصصی چرم خالص

شناسایی تخصصی چرم خالص اشیاء ساخته شده از چرم به دلیل پوشش طبیعی، غنی و ظریف، جدا از هر الیاف مصنوعی هستند. امروزه بسیاری از مواد مصنوعی مشابه در بازار موجود است که با قیمت بسیار ارزان تری به فروش می رسند. همچنین محصولاتی وجود دارند که فقط تا حدی از چرم خالص ساخته می شوند، اما به عنوان چرم اصل یا ساخته شده از چرم اصل به بازار عرضه می شوند.
اینها اصطلاحات مبهمی است که متخصصان بازاریابی برای گمراه کردن مشتریان از آنها استفاده می کنند. آیا قصد خرید یک محصول چرمی با کیفیت و کاملا گران قیمت را دارید؟ سپس شما باید بتوانید چرم واقعی را از مصنوعی تشخیص دهید.
5 نکته در مورد چگونگی تشخیص چرم خالص :

  1. ساختار: از نزدیک با چرم خود آشنا شوید. چرم واقعی ساختاری خشن و گاه نامنظم دارد. این از آنجا ناشی می شود که چرم محصولی کاملاً طبیعی است.
  2. بو: شما همچنین می توانید چرم واقعی را بو و بو خود تشخیص دهید. بوی آن بسیار طبیعی و شدید است.
  3. شکل ظاهری: یکی دیگر از ویژگی های متمایز چین های ضربدری هنگام فشار دادن چرم است.
  4. جذب : یکی دیگر از علائم اینکه آیا شما با چرم واقعی سر و کار دارید ، آزمایش به اصطلاح چربی است. چرم می تواند چربی را جذب کند، چرم مصنوعی نمی تواند. اگر یک منطقه پنهان را با گریس درمان کنید، متوجه می شوید که این چربی توسط چرم مصنوعی جذب نمی شود. در سطح گسترش می یابد.
  5. طول عمر: چرم واقعی مقاوم در برابر پارگی، مقاوم است و سایش کمی دارد.

فروشنده چرم طبیعی ضخیم

فروشنده چرم طبیعی ضخیم به بزرگترین فروشگاه انواع چرم طبیعی ضخیم خوش آمدید! تولید چرم توسط ما با عالی ترین کیفیت انجام می شود که این نوع چرم و با این کیفیت در سطح کشور بی نظیر است.
نسبت کیفیت محصولات به قیمتی که ما محصولات خود را به فروش می رسانیم بسیار مناسب می باشد و مشتریان عزیز از این بابت هیچ نگرانی نخواهند داشت.
همچنین چون در فروشگاه ما خرید و فروش به صورت اینترنتی انجام می شود کار را برای خریداران این محصول بسیار راحت کرده است علاوه بر این چون شما با فروشنده چرم طبیعی مستقیما وارد معامله می شوید قیمت محصول خریداری شده نسبت به بازار پایین تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما