توزیع کنندگان چرم گاوی اصل

یکی از برترین انواع چرم که تنها از طریق مطرح ترین توزیع کنندگان چرم از جمله این مجموعه به آن دست پیدا خواهید کرد، چرم گاوی اصل است که خود انواع مختلفی را شامل گشته و می توان به چرم گاوی میلینگ، چرم شبرو و چرم خود رنگ اشاره کرد. تمامی نمونه های نامبرده از شاخصه مهمی همچون کیفیت به طور صددرصدی بهره برده و از همین رو سهم کثیری را در بازار فروش داخلی و علی الخصوص در بازارهای صادراتی کسب نموده اند.

توزیع کنندگان چرم گاوی اصل

تاریخچه چرم در ایران بزرگ

تاریخچه چرم در ایران بزرگ چرم از جمله محصولاتی است که قدمت بسیار دیرینه ای در کشور ما داشته و سابقه آن حتی به ایران باستان هم می رسد، به طوری که اگر نگاهی به تاریخچه چرم ایرانی بیندازیم، از سابقه سه هزار ساله آن با خبر خواهیم شد که خود مدت زمان بسیار چشمگیری است.
در واقع ایران را می توان یکی از نخستین تولیدکنندگان چرم در جهان معرفی کرد و آثار به جا مانده حاکی از این هستند که سابقه تولید چرم در کشور ما به 1500 سال پیش از میلاد می رسد!
در آن زمان برای تهیه انواع ادوات و لباس های جنگی مانند کفش، لباس، انواع جنگ افزار و … از چرم بهره می بردند.

چه بسا که ایرانیان که در دوران باستان می زیستند، با استفاده از چرم یا پوست حیواناتی مانند گاومیش، گوسفند و گاو برای نوشتن بهره می بردند، همچنین به دوره های خیلی بعدتر از آن یعنی دوره عباسی که نگاه کنیم، متوجه می شویم که تجارت و تولید چرم در آن زمان تا چه حد رواج داشت.
حتی این روند تا بعد از حمله مغول ها نیز رایج بود و همچنان مردم به تولید چرم و تجارت و فروش آن مشغول بودند.

در دوران صفویان نیز تبریز شهرت و آوازه ای بسیار در حوزه تولید چرم به دست آورده بود و برای تولید چکمه و کفش درباری از چرم استفاده می کردند.
علاوه براین همدان در دوران قاجاریان نیز تبدیل به قطب اصلی تولید چرم شده بود و چرم همدانی که از پوست گوسفند تهیه میشد در آن زمان بسیار معروف بود.
شهرهایی مانند اصفهان و تبریز هم در صادرات چرم و تولید آن دستی توانا داشته و اولین کارخانه تولید چرم در کشور ما و در شهر تبریز بنا گردید.

خرید عمده چرم گاوی اصل

خرید عمده چرم گاوی اصل اگر تصمیم به خرید عمده چرم دارید، به شما چرم گاوی اصل را پیشنهاد می کنیم که نه تنها مرغوبیت کافی را به همراه دارد، بلکه تنوع بیشتری را در مقایسه با دیگر چرم ها داشته و بنابراین هر کدام را که متناسب با نیازتان باشد، می توانید انتخاب کنید، مانند:

  1. چرم گاوی میلینگ: بسیار لطیف بوده و با توجه به سطح متراکمی که دارد، از خاصیت ضد آب برخوردار گشته است، از نوع نازک آن جهت تولید انواع پوشاک چرمی و از چرم های ضخیم تر برای تولید کفش و روکش مبل بهره می گیرند.
  2. چرم گاوی خودرنگ: در رنگ های زرد، قهوه ای و نارنجی موجود بوده و قابلیت جذب آب زیادی دارد، برای تولید محصولاتی خاص مانند زین اسب و قنداق تفنگ و برخی از محصولات هنری از آن استفاده می کنند.
  3. چرم گاوی شبرو: این نوع چرم بیشترین کاربرد را در صنعت کفش سازی پیدا کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما