قیمت چرم طبیعی نرم

چرم ماده ای است که به علت انعطاف پذیر بودن و حالت خاص آن کاربرد بسیار زیادی دارد. چرم طبیعی نرم طی فرآیندی که به آن دباغی می گویند از پوست حیوانات تولید می شود. چرم طبیعی نسبت به چرم غیر طبیعی که در آن از مواد اضافه یا پلاستیکی استفاده شده باشد قیمت بیشتری دارد. صنعت چرم در کشور ما به دلیل وجود دام های زیاد رونق زیادی دارد و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

قیمت چرم طبیعی نرم

با انواع چرم طبیعی نرم آشنا شوید

با انواع چرم طبیعی نرم آشنا شوید چرم یک ماده ی طبیعی است که مقاومت بسیار زیادی دارد. پوست حیوان های مختلف که ممکن است سریعا فاسد شوند را طی فرآیندی به چرم طبیعی نرم تبدیل می کنند. این چرم دوام بسیار زیادی دارد و نشانه های فساد در آن دیده نمی شود. از چرم برای تولید لباس های مردانه و زنانه (کاپشن های چرمی)، کیف (اداری، زنانه و مردانه)، کفش های چرمی، کمربند و … استفاده می شود. این موارد استفاده های انسانی چرم است، حال آن که از چرم در صنایع مختلف نیز استفاده های متفاوتی می شود.

اما چرم طبیعی نرم انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  1. چرم سبک: چرمی که از پوست حیواناتی مثل بزغاله گرفته می شود. جنس آن نازک تر از سایر چرم ها می باشد.
  2. چرم نیمه سنگین: این چرم از پوست حیواناتی مثل کروکودیل تهیه می شود و برای تزئینات کاربرد فراوانی دارد. کیف های تزئینی و مبلمان های لوکس موارد استفاده از این چرم است.
  3. چرم سنگین: این چرم بهترین چرم نسبت به سایر انواع آن است. چرا که مقاومت بیشتری دارد و علاوه بر لباس در صنایع نیز کاربرد دارد.
  4. چرم گیاهی: این چرم قهوه ای رنگ است و از رنگ های گیاهی تولید می شود.
  5. چرم آلدهیدی: دباغی این نوع از چرم با اکسازولیدین انجام می شود.
  6. چرم کرومی: دباغی این چرم با کروم انجام می شود و به همین دلیل به آن چرم کرومی گفته می شود.

توزیع چرم طبیعی نرم

توزیع چرم طبیعی نرم

توزیع چرم طبیعی نرم در شهرهای مختلفی در کشور ما رواج دارد. همدان و تبریز دو شهری هستند که بهترین چرم های ایران را دارند. اما برای خرید چرم طبیعی می توانید آن را در سایت ما سفارش دهید. مزیتی که در خرید از سایت ما نصیب می شود این است که خیالتان از بابت جنس موادی که در چرم به کار رفته راحت است.

قیمت روز چرم را می توانید در محصولات چرمی ما مشاهده کنید. چرم به علت فرآیند دباغی شدن قیمت بالایی نیز دارد. برای تهیه ی چرم طبیعی می توانید آن را به صورت کیلیویی خریداری کنید. اما اگر مشتری اجناس چرمی هستید می توانید به فروشگاه های مختلف مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما