قیمت انواع چرم گاوی متری

بشر برای مدت هزار سال از انواع مختلف پوست حیوانات از جمله چرم گاوی متری استفاده کرده است. برخی از مراحل اولیه تبدیل پوست حیوانات به چرم شامل استفاده از ابزارهایی مانند تراشنده هایی بود که برای پاکسازی چربی از پوست استفاده می شد به غیر از استفاده از آن برای برنزه کردن پوست حیوانات. هنوز هم ، پوست گاو در همه این موارد جا دارد و تفاوت آن با سایر چرم ها چیست؟ در زیر بیشتر بدانید

قیمت انواع چرم گاوی متری

علت محبوبیت چرم گاو چیست؟

علت محبوبیت چرم گاو چیست؟ پوست گاو چیست؟ به زبان ساده ، پوست گاو پوست و موی طبیعی و سفید نشده گاو است. اگرچه پوست گاو محصولی از صنایع غذایی مربوط به گاو است ، اما اغلب اوقات به صورت چرم فرآوری می شود. چرم پوست گاو چیست؟ چرم پوست گاو نتیجه ای است که طی فرآیندهای مختلف به دست می آید ، برخی از آنها معمول تر از دیگران است. مانند دباغی چرم پوست گاو. پس از اتمام ، چرم پوست گاو برای ساخت چندین محصول مختلف استفاده می شود. این محصولات شامل کت و پوشاک چرمی ، کفش ، کیف پول ، مبلمان ، انواع مختلف روتختی و بسیاری دیگر است قیمت انواع چرم باتوجه به نوع ان متفاوت است تفاوت بین چرم پوست گاو و سایر انواع چرم چیست مانند همه چیز ، چرم ها نیز در بین خود تا حدی متفاوت هستند. پوست گاو از بعضی جهات ممکن است از پوست بز بهتر باشد در حالیکه پوست بز از بعضی موارد از پوست گاو بهتر است. در زیر ما بین پوست گاو و سایر انواع چرم یعنی پوست گوسفند ، پوست بز و بره تفاوت قائل می شویم. عمدتا به این دلیل است که اینها انواع چرمی هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت توزیع چرم گاوی متری

شرکت توزیع چرم گاوی متری پوست گاو در مقابل پوست بز اگرچه پوست گاو ممکن است واقعا ناهموار باشد که باعث قویتر شدن آن نسبت به پوست بز می شود ، اما به اندازه پوست بز انعطاف پذیری و کششی ندارد. پوست گاو تمایل به وزن بیشتر حتی به عنوان یک محصول نهایی دارد در حالی که پوست بز نسبتاً سبک تر است. اگر به دنبال خواص عایق بندی بودید ، از پوست گاو بیشتر از چرم پوست بز گرما می گرفتید. همین امر در مورد لمس نیز صدق می کند. پوست گاو به اندازه پوست چرم نرم و نرم نیستپوست گاو در مقابل پوست گوسفند با قدرت و مقاومت ، پوست گاو از این نظر بسیار بهتر از پوست گوسفند است. در حالی که چرم پوست گوسفند نسبت به پوست گاو بسیار انعطاف پذیر و قابل کشش است. مانند پوست بز ، وزن پوست گوسفند نیز بسیار کمتر از پوست گاو است. تا آنجا که عایق بندی می شود ، پوست گاو گرمای بیشتری نسبت به پوست گوسفند دارد. با این حال ، در مسائل نرم و لطیف پوست گوسفند بهتر از پوست گاو است.

شرکت توزیع چرم در سر تا سر کشور فراوان است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما