فروشنده انواع چرم طبیعی نرم

چرم طبیعی با استفاده از پوست حیوانات مختلفی تهیه می شود که هر کدام از لحاظ ویژگی و قسمت یازدهم متفاوت می باشند و امروزه در تولید انواع محصولات چرمی نظیر پوشاک، کیف و کفش و … مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه فروشنده چرم طبیعی نرم این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت عمده و یا خرده به خریداران عرضه می کند و از فروش چرم سود خوبی دریافت می نماید.

فروشنده انواع چرم طبیعی نرم

انواع چرم طبیعی را بهتر بشناسید

انواع چرم طبیعی را بهتر بشناسید از انواع چرم طبیعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چرم طبیعی سبک: این چرم از پوست حیواناتی نظیر بز، گوسفند و بزغاله و بره به دست می آید که نسبت به چرم های دیگر بافتی نرم تر و سبک تر دارد و برای تهیه انواع آستری، کلاه و … استفاده می شود.
  • چرم طبیعی نیمه سنگین: از پوست کروکودیل و یا شترمرغ و …. تولید می شود که به علت کمیاب بودن یکی از چرم های لوکس و گرانقیمت محسوب می شود و بسیار زیبا و شیک است.
  • چرم طبیعی سنگین: از تراکم و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و برای تولید آن از پوست گاو، گاومیش و گوساله استفاده می کنند که به صورت خشک و نرم و در ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود و از آن در ساخت انواع کیف، کفش، کاپشن و کت و … استفاده زیادی می شود. این چرم در برابر کشش و پارگی بسیار مقاوم می باشد و در رنگ‌های زیبا و شیک در بازار مشاهده می شود.

خرید مستقیم چرم طبیعی نرم

خرید مستقیم چرم طبیعی نرم این روزها امکان خرید مستقیم چرم طبیعی نرم از طریق همین سایت با بهترین قیمت و کیفیتی درجه یک برای مشتری فراهم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال آن با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید و آنها راهنمایی لازم را برای خرید بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با شناخت بیشتری اقدام به خرید نماید و پس از انتخاب و ثبت سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

این روزها شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع چرم طبیعی مشغول فعالیت می باشند. پوست حیوانات مختلف پس از ورود به کارخانه تولید کننده ابتدا به وسیله دستگاه های مخصوص عملیات فرآوری و شستشوی آن همچنین جداسازی ناخالصی و ضایعات از پوست به بهترین شکل انجام می شود و پس از خشک شدن با بهره‌گیری از رنگ های مرغوب رنگ آمیزی شده و در ابعاد و اندازه های متنوع راهی بازار فروش می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما