عرضه مستقیم چرم طبیعی ضخیم

در حقیقت چرم طبیعی ضخیم از جمله چرم های مرغوب و باکیفیتی بوده که همواره از میزان تقاضای بسیار بالایی برخوردار می باشد.

از این رو به منظور برابری عرضه و تقاضای این محصول در بازار چرم، باید عرضه چرم طبیعی ضخیم به صورت مستقیم و در سرتاسر کشور انجام گیرد. تا در این راستا عموم مردم بدون نیاز به پرداخت هزینه های جانبی، امکان دسترسی به این محصول بی نظیر را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت داشته باشند.

عرضه مستقیم چرم طبیعی ضخیم

موارد استفاده از چرم طبیعی ضخیم

موارد استفاده از چرم طبیعی ضخیم چرم طبیعی ضخیم که از پوست حیواناتی نظیر گوسفند، گاو، شتر، بز و غیره به دست می آید، دارای ضخامت های متفاوتی بوده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اما در مجموع چرم را می توان به سه بخش رویه چرم، بخش میانه چرم و بخش زیرین چرم تقسیم بندی نمود. در واقع به قسمت میانی که بیشترین ضخامت را به خود اختصاص داده است، چرم طبیعی ضخیم گفته می شود.

و اما از چرم طبیعی ضخیم به دلیل استحکام بالا و حالت پذیری خوبی که داشته در موارد زیادی می توان استفاده نمود.

از این رو در این بخش برخی از موارد استفاده از چرم طبیعی ضخیم را شرح خواهیم داد.

تولید کیف چرم طبیعی:

از چرم طبیعی ضخیم می توان نمونه های مختلف از کیف های مردانه و زنانه را در مدل های پاسپورتی، اداری و کیف دوشی زنانه در رنگ ها، مدل ها و سایزهای مختلف تولید نمود.

تولید کفش چرم طبیعی:

از دیگر موارد کاربرد چرم ضخیم، تولید انواع مدل های مختلف از کفش های مردانه و زنانه می باشد. به گونه ای که این نوع کفش نه تنها برای رویه استفاده می شود، بلکه برای تولید زیره کفش هم گزینه مناسبی خواهد بود.

تولید مبلمان چرم طبیعی:

در واقع برای تولید مبلمان های چرم طبیعی نیاز به چرم های ضخیم داریم. زیرا با این نوع چرم، دیگر نگران پاره شدن مبلمان در اثر برخورد با یراق آلات لباس نبوده و رویه مبلمان هم در زمان نشستن دچار تغیر حالت نمی گردد.

مرکز تولید چرم طبیعی ضخیم

مرکز تولید چرم طبیعی ضخیم مرکز تولید چرم طبیعی ضخیم از جمله مراکز معتبری بوده که در آن کلیه امور مربوط به آماده سازی چرم، به منظور تولید محصولات چرمی انجام می گیرد.

البته در این مرکز چرم، نمونه های مختلف از پوست طبیعی حیوانات در بهترین کیفیت انتخاب گردیده و عملیات آماده سازی طبق استاندارد های روز دنیا انجام می گیرد. تا در این راستا تولید چرم ضخیم در بالاترین درجه کیفی انجام گیرد.

از سویی دیگر این مرکز تولید چرم طبیعی، با ارائه مستقیم محصولات خود از تولید کننده به مصرف کننده، امکان خرید برای عموم مردم را فراهم خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما