فروشگاه بزرگ چرم بز ممتاز

چرم ماده ای است که توسط دباغی فرآوری شده است و این فرایندی است که پوست قابل انعطاف را به چرم پوسیده تبدیل می کند. انواع دباغی که وجود دارد برنزه سازی کروم و سبزیجات است. یکی از بهترین انواع چرم که امروزه کاربرد بسیاری نیز دارد چرم بز ممتاز است. فروشگاه بزرگ چرم بز ممتاز ما این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کند.

فروشگاه بزرگ چرم بز ممتاز

انواع چرم طبیعی ایرانی

انواع چرم طبیعی ایرانی انواع چرم از حیوانات تهیه می شود، آنها دارای لایه ای بر روی پوست خود هستند که کاملاً مقاوم و انعطاف پذیر شناخته می شود و آن را برای استفاده مناسب می کند. این لایه از پوست از بدن حیوانات جدا شده و بعداً مو یا پشم موجود در آنها برداشته می شود، مگر در مواردی که بخواهند آن را حفظ کنند تا در نتیجه نهایی به پوشش مویی برسد و در نهایت، برنزه شود.

  • گاو
    هنگام استفاده از آنها برای ساخت کیسه، معمولاً پوست گاو جالب ترین است. فرقی نمی کند سبز باشند یا حفظ شوند زیرا هنوز با کیفیت و بسیار متنوع هستند. معمولاً برای کارهای خلاقانه بسیار توصیه می شود. جمع و جور، سفت و سخت و انعطاف پذیر است به همین دلیل بسیار مقاوم و سخت است. علاوه بر این، یک “مثبت” که آن را مناسب تر می کند نرم بودن آن در لمس است. این نوع پوست معمولاً دارای علائم کشش، خراش و سوراخ است.
  • بزها
    پوست بز بهترین است اما بسیار جمع و جور و در عین حال بسیار انعطاف پذیر است، که آن را کاملا مقاوم می کند. پشم تولید نمی کند، مو تولید می کند. بسیار خوب، آنها اغلب برای محصولات با قیمت بالا مورد استفاده قرار می گیرند و مانند محصولات قبلی، چرم مرغوب و با بالاترین ارزش را می توان از جوانترین آنها تهیه کرد. این حیوانات وقتی ایده آل هستند که به دلیل شرایط زمین امکان چرای گوسفند یا گاو وجود ندارد.
  • گوساله
    این پوست معمولاً از گوساله های شیری نر تهیه می شود. در اروپا، حیوانات بدون اخته ذبح می شوند، به همین دلیل آنها کوچکتر از حیوانات آمریکایی هستند، که برعکس، پس از اخته زدن آنها را چاق می کند. تفاوت اصلی با چرم گاو این است که دانه ریزتر است و آنها یک ساختار را تشکیل می دهند، بنابراین در مقایسه ریزتر است.
  • گوسفند
    برخلاف گاو، حیوانات گوسفند اغلب به منظور بدست آوردن پشم از آنها پرورش می یابند. به طور معمول، وقتی پشم از کیفیت پایین تری برخوردار باشد، خز این حیوان از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. مانند حیوانات قبلی، جوانانی که دارای بالاترین کیفیت پوست هستند، به همین دلیل معمولاً از آنها برای تهیه کیف استفاده می شود. این نوع پوست نازک، انعطاف پذیر، قابل کشش و رنگ صورتی است، اگرچه این ویژگی آخر به نژاد هر حیوان بستگی دارد.

فروشنده بهترین چرم بز ممتاز

فروشنده بهترین چرم بز ممتاز مجموعه ما بهترین فروشنده چرم باکیفیت ممتاز بز است. این یک چرم ایده آل برای انواع کار های زیبایی شناسی است. چرم آن متخلخل است، اما به نوبه خود، محکم و نرم است، بنابراین، پس از درمان و صنعتی شدن، باعث می شود مقاومت خوبی داشته باشد و دوام داشته باشد. برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما