خرید عمده چرم طبیعی صادراتی

بهتر است خرید عمده چرم طبیعی صادراتی در درجه اول توسط تولید کنندگان صورت گیرد. اگر خریدار و فروشنده یا صادر کننده چرم صادراتی هستید و قطعاً به دنبال چرم اصل و در عین حال ارزان قیمت می باشید، با خرید مستقیم از تولید کنندگان می توانید هم صاحب اصل جنس شده و هم هزینه‌های خرید کمتری بابت خرید بپردازید و در این صورت نیز از صادرات خود سود فراوان به دست آورید.

خرید عمده چرم طبیعی صادراتی

چرم خوب چه مشخصاتی دارد؟

چرم خوب چه مشخصاتی دارد؟ چرم از محصولاتی است که هم در نوع طبیعی و مصنوعی و هم نوع اصل و غیر اصل آن فروخته می شود که هر کدام دارای مشخصات خاص خود است. برخی از مشخصات چرم خوب عبارت است از:

  • رنگ چرم خوب باید با ثبات باشد و با استفاده یا شستن مجرد نباید به آسانی رنگ خود را از دست بدهد.
  • چرم خوب کیفیت و جنس مرغوبی دارد و با استفاده مکرر ترک نمی خورد یا پوسته شود و در آن خط ایجاد شود و تا مدت ها ظاهری اولیه خود را به خوبی حفظ می کند.
  • چرم خوب در برابر گرد و غبار و آلودگی ها و مقاومت بالایی دارد و زود فرسوده نمی شود.
  • چرم خوب نیز ضد آب است و اگر در رطوبت و در معرض آب و باران قرار بگیرند نباید زود کیفیت اولیه خود را از دست بدهد.
  • از دیگر مشخصات چرم خوب آن است که هم استحکام بسیار زیادی دارد و در عین حال انعطاف پذیر است و استفاده مداوم از آن مانند کفش و لباس چرمی باعث آزار نمی شود.
  • قیمت چرم خوب متناسب با جنس آن تعیین می شود و به بهانه چرم بودن قیمت هنگفت ندارد.

دلیل استقبال از چرم چیست؟

دلیل استقبال از چرم چیست؟ چرم و محصولاتی که از آن حاصل می آید امروزه بیسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است، به طوری که ترجیح می‌دهند بسیاری از وسایل خود مانند کیف و کفش یا چمدان و دیگر وسایل را از جنس انواع چرم مانند چرم گوسفندی شیک یا چرم گاوی اصل انتخاب کنند و این دلایل مختلفی دارد.

چرم جنس بسیار خوبی دارد و به تبع آن محصولاتی که از آن حاصل می‌شود نیز بسیار مرغوب و با کیفیت است، طوری که سال ها با استفاده مکرر کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند و زود خراب یا پاره نمی شود

چرم زیبایی و جذابیت خاصی دارد برای همین هم بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از وسایل چرمی حتی با وجود قیمت نسبتاً بالایی که دارد، استفاده کنند تا هم شیک و به روز بوده و هم زیبایی و جلوه زیاد داشته باشد.

تمیز کردن و شستشوی چرم کار چندان سختی نیست و محصولاتی که از آن تهیه می‌شود نیز به راحتی تمیز شده و به ظاهر اولیه خود باز می گردد و این یکی دیگر از دلایل استقبال از چرم است.

المان تأثیرگذار بر قیمت چرم طبیعی صادراتی

المان تأثیرگذار بر قیمت  چرم طبیعی صادراتی یکی از موادی که بسیار مورد خرید و فروش قرار می گیرد، انواع چرم طبیعی است که صادرات آن نیز از رونق بالایی برخوردار است، چرا که از چرم می توان محصولات فراوانی تهیه کرد و تولید و خرید و فروش و صادرات آن تجارتی بسیار پر سود برای همه کشورها محسوب می شود.

المان هایی که بر قیمت چرم طبیعی صادراتی تاثیرگذار است، مختلف می باشد:

از اولین و برترین المانها جنس و کیفیت چرم است، اگر چرم طبیعی و اصل باشد مسلمان قیمت بالاتری خواهد داشت. از دیگر المان های تاثیر گذار بر قیمت چرم طبیعی تولید کننده و نوع برند آن است که هرچه شناخته تر شده باشد، قیمت چند بالاتر خواهد بود.

روش خرید هم در قیمت چرم تاثیر گذار است، مثلا اگر چرم به صورت عمده و آن‌ هم مستقیم از تولیدکنندگان خریداری شود به علت اینکه واسطه‌ها حذف می‌شود قیمت چرم هم بسیار کاهش می یابد. همچنین تهیه و خریداری چرم از سایت های معتبر اینترنتی و از جمله سایت حاضر که با تولید کنندگان معتبر در ارتباط هستند، نیز می توانند قیمت چرم را بسیار کاهش دهد، زیرا در خرید مجازی دلال هاحذف می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما