خرید عمده چرم گاوی

هنگامی که از انواع چرم گاوی عمده محصولات جدیدی مانند کیف، کفش، کمربند و …. تولید می شود می توانند زیبایی منحصر به فردی به نمایش بگذارند. قیمت خرید عمده چرم گاوی به نوع چرم و درجه کیفیت آن بستگی دارد. هرچه کیفیت چرم بالاتر باشد، ارزش و قیمت آن نیز بیشتر می باشد. خرید عمده انواع چرم گاوی در رنگ های متنوع با نازلترین قیمت و با حاشیه سود پایین از طریق این سایت امکان پذیر می باشد.

خرید عمده چرم گاوی

انواع چرم گاوی عمده

انواع چرم گاوی عمده همانطور که می دانید پوست صورت و پاهای گاو پایین ترین کیفیت و قسمت های مرکزی بدن گاو مانند پشت و کمر آن نیز بهترین کیفیت چرم را دارا می باشد از این رو انواع چرم گاوی بر اساس برش پوست گاو و پرداخت آن عبارتند از:

  • چرم کامل گاوی
  • چرم اشبالت
  • چرم جیر
  • چرم نبوک

در نهایت می توان گفت که سه دسته کلی انواع چرم گاوی نیز شامل موارد زیر می شوند:

  1. چرم گاوی آنیلین: با استفاده از رنگ های محلول برای حفظ بافت طبیعی پوست پردازش می شوند و رنگدانه یا پوشش سطحی ندارند.
  2. چرم نیمه آنیلین: به دلیل اینکه با رنگدانه ها پوشش داده شده اند، لکه های زیادی را پنهان می کنند.
  3. چرم محافظت شده: دارای روکشی غیرچرمی هستند که به عنوان محافظ بر روی چرم طبیعی گاو می چسبند.

صادر کنندگان عمده چرم گاوی

صادر کنندگان عمده چرم گاوی ایران یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان عمده بهترین و مرغوب ترین چرم گاوی در جهان می باشد و این امر باعث شده است تا محصولات چرمی ایران جزو بِنام ترین چرم ها بین کشور های دیگر تولید کننده و صادر کننده چرم گاوی باشد. تجارت و پخش عمده چرم گاوی در ایران رونق زیادی پیدا کرده است به طوری که تاجران بزرگ، چرم های اصل تولید شده در ایران را به صورت عمده خریداری کرده و آن را با قیمت بالاتری به بازار های خارجی صادر می کنند و از این طریق سود بالایی را به دست می آورند.

این سایت به عنوان یکی از مراکز چرم گاوی اصل درجه یک، محصولات خود را به مصرف کنندگان داخلی و خارجی به شکل مستقیم عرضه می کند. ایران یکی از بزگ ترین صادر کنندگان چرم طبیعی در جهان می باشد و این محصول را به تمامی کشور های اروپایی و . . . صادر می کند و تجارت بسیار خوبی را برای خود در ایران ایجاد کرده است و حتی کمک زیادی به اقتصاد کشور نیز می کند.

شما می توانید با کیفیت ترین چرم گاوی تولید ایران را با مقطوع ترین قیمت و بالا ترین مرغوبیت از این سایت سفارش داده و خریداری خود را انجام دهید و این امر می تواند از هزینه کردن شما برای واسطه گری کاهش دهد چون این سایت تمامی محصولات خود را با به صورت مستقیم و بدون انجام عمل واسطه گری به دست خریداران می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما