تولید چرم گاوی طبیعی

چرم گاوی طبیعی یکی از پر استفاده ترین چرم ها در دنیا است. در کشور ما از موارد استفاده از چرم گاو ، تولید کفش، کمربند، کیف و از این قبیل محصولات است. هم چنین ایران پیشگام در زمینه ی تولید مشتقات، صادرات چرم گاوی و توزیع محصولات چرم گاو است.

تولید چرم گاوی طبیعی

چگونه چرم گاوی طبیعی را بشناسیم؟

چگونه چرم گاوی طبیعی را بشناسیم؟ محصولات چرم گاو به دلیل مقاومت و تراکم بالای چرم گاو ، از مرغوبیت و کیفیت زیادی برخوردار است. این نوع چرم دوام بالایی دارد. بنابراین زمان زیادی عمر می ‌کند. بسیار راحت و نرم است‌. با وجود منافذی که روی چرم قرار دارند ، به هیچ وجه باعث تعریق پا نمی شود.

هرگز آلرژی و حساسیت ها و التهابات پوستی را به همراه ندارد و به دلیل طبیعی بودن ، با بدن انسان سازگار است. این کالا از لحاظ زیبایی بی نظیر است و به عنوان یک کالا لوکس محسوب می شود.

در ادامه ی مطلب به تشخیص چرم گاوی اصل و طبیعی از چرم مصنوعی می پردازیم : کفش چرم طبیعی باید دارای شناسنامه باشد بوی چرم باید طبیعی باشد. جنس چرم باید از پشت آن نیز دیده شود. رویه ی چرم طبیعی نباید صاف و یکنواخت باشد. (که با لمس دست متوجه خواهیم شد) چرم طبیعی نرم است و انعطاف پذیری خاصی دارد. الیاف چرم طبیعی باید فشرده و متراکم باشد. تست شعله ی چرم نیز می تواند یکی از راه های تشخیص این موضوع باشد.

همان طور که می دانیم انواع چرم به دو دسته ی طبیعی و صنعتی (مصنوعی) تقسیم می شوند . در رابطه چرم صنعتی باید گفت که این نوع چرم در کارخانه جات و کارگاه ها طی فرآیند های صنعتی تولید می شود که در میان مردم آن را به نام چرم مصنوعی می شناسند.

این نوع چرم یعنی همان چرم مصنوعی طرفداران خاص خود را در میان مردم دارد اما خیلی از افراد این چرم را با نام آن قضاوت می کنند و می پندارد که این نوع چرم چون مصنوعی ست از کیفیت زیادی برخوردار نیست اما این یک باور اشتباه است.

چرم صنعتی هم موارد مصرف به خصوص خود را دارد . در تولید برخی از کفش ها ، کیف ها و کمربند ها از چرم صنعتی استفاده می شود . در رابطه با چرم طبیعی آن چه مشخص است این است که چرم طبیعی محبوبیت بیشتری را در جامعه از آن خود کرده است.

چرم طبیعی چرمی ست که از دباغی پوست حیوان ها تولید و به عرضه می رسد که محبوب ترین آن چرم گاوی می باشد . یکی از خصوصیت های مهم کفش چرم طبی طبیعی آن است که هنگام خرید بدانیم که چرم استفاده شده در تولید آن مطمئناً طبیعی ست.

ارائه دهنده چرم گاوی طبیعی اعلا

ارائه دهنده چرم گاوی طبیعی اعلا تولید کننده چرم ایرانی توانسته با تولید و عرضه چرم گاوی اصل علاوه بر بر طرف سازی نیاز در داخل ، به اقصا نقاط دنیا نیز صادر می گردد. برای خرید چرم گاوی به صورت اینترنتی می توانید با مراجعه به وب سایت های داخلی مربوطه این محصول را سفارش دهید.

  • تبلیغات:
    ۱. فردی که با استفاده از کمربند چرم توانست اسب وحشی را رام کند!!
    ۲. کشف ابتدائی ترین چرم مربوط به دوره هخامنشیان در ایران!
    ۳. انواع چرم و خواص
    ۴. چرمی که می توان از آن در تابلو فرش استفاده کرد!
  • دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

    تماس با ما