توزیع کلی چرم گاوی عسلی

در ایران چندین سال است که در کار فروش چرم هستند ولی امروزه بهترین چرمی که در بازار رونق بیشتری دارد و متقاضیان زیاد است چرم گاوی عسلی است که مدل‌ های زیادی یافت می شود چرم عسلی که به طور مستقیم به دست مشتری می رسد و واسطه ای در کار نیست و با کمترین قیمت می توانید خریداری کنید و این خرید با صرفه به صورت آنلاین در سراسر کشور انجام پذیر می باشد.

توزیع کلی چرم گاوی عسلی

مقایسه چرم گاوی و چرم شتر مرغ

مقایسه چرم گاوی و چرم شتر مرغ

مقایسه چرم گاوی و چرم شترمرغ، چرم گاوی قیمت مناسب تر و دارای مدل ها و رنگ های متفاوتی هستند و هم چنین در زمینه های تولید کفش کیف و کمر بند و غیره به کار برده می شود از ویژگی چرم شتر مرغ می ‌توان گفت قیمت خیلی بالایی دارد و خیلی چرم قشنگی هست علاوه بر ظاهر خیلی زیبایی که دارد از نظر نرمی و لطافت هم با دیگر چرم ها قابل مقایسه نیست علت گرانی این محصول کیفیت و قشنگی آن است. ظاهر چرم شتر مرغ یک نوع بر جستگی‌ های وجود دارد و رشته ‌هایی که در پای شتر مرغ یافت می شود در هیچ نوع چرم دیگری موجود نیست و ساخت محصولات این چرم زیبایی منحصر به فردی را دارد چرم شتر مرغ نازک لطیف و نرم تر نسبت به چرم گاوی و گوسفندی می باشد شیار هایی که روی چرم شتر مرغ وجود دارد یک نوع نشانه ‌ای است که چرم واقعی شتر مرغ است دوام و استقامت چرم این پرنده نسبت به چرم‌های دیگر خیلی بیشتر است. ضمن این که تهیه چرم شتر مرغ را باید از کسانی که پرورش شتر مرغ دارند تهیه نمود و زیبا ترین مدل‌ های چشم ‌گیری تولید می‌ شود.

چرم شتر مرغ همانند چرم مار و بوفالو هم زیبا و هم با دوام است و همین شباهت و کیفیتی که در این دو چرم ها وجود دارد قیمت آن گران ‌تر از چرم های دیگر است بنابر این کمتر کسی توانایی خرید چرم شتر مرغ را دارد.

صادرات عمده چرم گاوی عسلی

صادرات عمده چرم گاوی عسلی

ایران بهترین صادر کننده چرم در جهان به شمار می رود انواع چرم های گوسفندی بزی و دیگر چرم ها که از همه این ها مهم تر چرم گاوی عسلی تولید و عرضه مستقیم به تمام نقاط کشور هم داخلی و هم خارجی ارسال می شود برای تهیه این چرم عسلی باید از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز مراجعه نمود تا خرید ارزان تر و مقرون به صرفه تری داشته باشید هم چنین برای توزیع کلی چرم از سایت های اینترنتی می توان ثبت سفارش گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما